Plaats reactie
1
Een laptop met OS Windows 11: ik heb VPN Nederland gedownload en het valt mij na inschakelen vd VPN op dat de downloadsnelheid drastisch daalt.

Ik heb de instellingen aangepast maar dat heeft geen effect of ik krijg de storingsmelding "ALL TAP windows adapter op dit systeem worden gebruikt", met als gevolg ik een nieuwe download moet doen om VPN Nederland weer te kunnen installeren.
Ook schakelt de VPN zich om de ca 1 uur uit

Van de helpdesk krijg ik het gevoel dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

De laptop met OS Windows 10 heeft geen last van deze storingen.

Weet iemand de (een) oplossing?
3
Sorry Maxstar vanwege de drukte helemaal vergeten te melden dat ik ben overgestapt naar een andere VPN die deze problemen niet heeft met windows 11.
Wat mij betreft mag je vraag afsluiten.
Nogmaals mijn excuses.
5
Hallo Maxstar,

Helaas te vroeg gejuicht, ook bij express VPN heb ik nu last van zeer traag internet en zij kunnen mij ook niet verder helpen.
Wat mij wel opvalt is dat mijn WIndows 10 laptop hier geen last van heeft, alleen de windows 11 laptop...

Afbeelding
7
Hallo Maxstar,
Ik heb denk ik het probleem al heb opgelost: ik heb via netwerkbeheer --> netwerkadapters --> Express VPN TAP adapter --> Eigenschappen --> de adapter stond uit en ik heb hem ingeschakeld en tot op heden download hij als een tierelier, want hij werkt correct, zie foto.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of dit standaard bij Windows 11 op uit staat, zo ja, dan zou het ook de reden kunnen zijn waarom VPN Nederland ook zo traag werd met Windows 11.

Afbeelding

En op jou vraag terug te komen hij kiest zelf voor de beste locatie en protocol, EXPRESSVPN heeft mij lightway UDP geadviseerd, als respons waarom downloaden zo traag ging.
8
Helaas ook hier te vroeg gejuicht: ExpressVPN viel uit, heeft opnieuw contact kunnen maken, maar nu is de downloadsnelheid helemaal gedaald naar ca 30 mb/s of lager, terwijl mijn downloadsnelheid, zonder VPN tegen de 300mb/s is.
Heb de PC al opnieuw opgestart, maar het euvel blijft....
10
Het duurde bij mij vanaf dat ik Windows 11 gebruikte ca 2 weken voordat de downloadsnelheid sterk achteruit liep (VPN Nederland) en toen ik overstapte naar Express VPN duurde het ook ca 2 weken voordat de downloadsnelheid sterk achteruit liep.
Ik had gehoopt dat die TAP Adapter de oplossing was, maar helaas.

Ik wacht jouw bevindingen dan ook met smart af ::) ::)
12
De laatste update was op 13 juli jl. (Cumulatieve update voor op Windows 11 for x64 gebaseerde systemen (KB5015814) volgens mijn computer, toen ging downloaden met EXPRESS VPN ook wat minder, maar nadat ik de TAP Adapter heb aangezet, ging downloaden als vanouds.
Begin deze week viel internet een paar keer uit en moet EXPRESS VPN weer opnieuw opstarten, soms moest ik de pc opnieuw opstarten, omdat het EXPRESS VPN zelf niet lukte contact te maken.
Dat ging goed, tot op vandaag, internet viel uit, EXPRESS VPN kon geen contact maken, dus opnieuw opgestart, maar nu is de downloadsnelheid drastisch naar beneden gegaan tot max 30mb/s....
13
Volg de onderstaande instructies voor het zoeken naar een bepaalde Afbeelding update van Windows.
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu het onderstaande commando in de opdrachtprompt en druk op enter.

Code: Selecteer alles

wmic qfe | find "KB5009566" >>"%systemdrive%\updatesearch.log"
  • Wacht nu tot dit proces gereed is en open nu C Schijf (Systeemschijf). Hier is een bestand met de naam updatesearch.log opgeslagen.
  • Voeg het logbestand met de naam updatesearch.log als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “VPN diensten (Virtual Private Network)”