Plaats reactie
4
Hallo,


Afbeelding
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
Hallo,

Nee, dit is de Fixlist die je moet downloaden, zorg ook dat de naam ervan goed blijft.
Hier staat nu Fixlist(1), die (1) moet je verwijderen dus dat je alleen het txt bestand Fixlist noemt.
Hier menig uitleg hoe te handelen: viewtopic.php?t=10673

Dus voer het nog eens uit.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Hallo,

Ik zal het anders uitleggen, lees het goed door of print het uit.

Stap 1.
Ga naar de map Downloads open die en sleep Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool daaruit naar je bureaublad.


Stap 2.
Klik Windows knop plus R tegelijk in. Afbeelding
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

Code: Selecteer alles

start::
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restrictie <==== AANDACHT
HKU\S-1-5-21-193027797-3102982555-701990936-1001\...\Run: [Adobe Reader Synchronizer] => "C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat Reader DC\Reader\AdobeCollabSync.exe" (Geen bestand)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restrictie <==== AANDACHT
HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Restrictie <==== AANDACHT
CHR HKU\S-1-5-21-193027797-3102982555-701990936-1001\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [lmjegmlicamnimmfhcmpkclmigmmcbeh]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [mbckjcfnjmoiinpgddefodcighgikkgn]
Shortcut: C:\Users\Nancy\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\jkcacbjiofjgbnaknoojjboeiinempoa\4.1_0\_locales\aliexpress_search_by_image - Ярлык.lnk -> D:\site\lowcost2.ru\widget\chrome\aliexpress_search_by_image (Geen bestand) <==== Cyrillic
HKU\S-1-5-21-193027797-3102982555-701990936-1001\...\StartupApproved\Run: => "Chromium"
FirewallRules: [{C0134056-C734-45B3-AFAD-1B4DEED68310}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\ImpCnt.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{A12180F7-3EBB-48FD-9B16-0CE838574CF2}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\ImpCnt.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{9AA7D6DA-790B-4B7D-8DA7-C9696EF7BB5C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\ImpCnt.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{DE549EEF-08C8-41B8-A027-3548B25AE361}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\ImpCnt.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{C7939112-F4F4-42A9-9696-16616146E818}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\IncMail.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{DA2F2420-E33A-4841-B06A-EFB2EABDA8F8}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\IncMail.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{32E71906-8256-4735-9123-F052AD36B59E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\ImApp.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{091EE6D4-CA7B-407C-A94E-54D57FE595C4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\ImApp.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{F980F7E7-E4F0-4F85-94C0-61EA15C3A46B}] => (Allow) C:\Users\Nancy\AppData\Roaming\Zoom\bin_00\Zoom.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{C4457323-FF5D-4245-9499-091B88412E27}] => (Allow) C:\Users\Nancy\AppData\Roaming\Zoom\bin_00\airhost.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{BAD699A4-1BE8-4006-ABC2-BB46413621B2}] => (Allow) C:\Users\Nancy\AppData\Roaming\Zoom\bin_00\airhost.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{1E8D30C9-6F1E-4EDD-9246-03591CD3212E}] => (Allow) C:\Users\Nancy\AppData\Local\Temp\unpacksos\1\SRManagerSOS.exe => Geen bestand
EmptyTemp:
Reboot:
end::
Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
Hallo,

Ja zo is het goed gegaan, doe het volgende:

Download Afbeelding AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”