Hallo, mijn computer is sinds gisteren heel er traag. Het loaden van pagina's duurt erg lang.
Kunt u mij helpen.
2
Hallo,.
Voer FRST uit zoals hier word omschreven Stappenplan FRST <--- klik hierop.
Plaats de verkregen logjes in je volgende antwoord.
Voer FRST uit zoals hier word omschreven Stappenplan FRST <--- klik hierop.
Plaats de verkregen logjes in je volgende antwoord.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
4
Hallo,
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
- Druk op de Fixen knop.
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
6
Hallo,
Nee, dit is de Fixlist die je moet downloaden, zorg ook dat de naam ervan goed blijft.
Hier staat nu Fixlist(1), die (1) moet je verwijderen dus dat je alleen het txt bestand Fixlist noemt.
Hier menig uitleg hoe te handelen: viewtopic.php?t=10673
Dus voer het nog eens uit.
Nee, dit is de Fixlist die je moet downloaden, zorg ook dat de naam ervan goed blijft.
Hier staat nu Fixlist(1), die (1) moet je verwijderen dus dat je alleen het txt bestand Fixlist noemt.
Hier menig uitleg hoe te handelen: viewtopic.php?t=10673
Dus voer het nog eens uit.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
8
Hallo,
Ik zal het anders uitleggen, lees het goed door of print het uit.
Stap 1.
Ga naar de map Downloads open die en sleep Farbar Recovery Scan Tool daaruit naar je bureaublad.
Stap 2.
Klik Windows knop plus R tegelijk in.
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"
Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
Start de Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Ik zal het anders uitleggen, lees het goed door of print het uit.
Stap 1.
Ga naar de map Downloads open die en sleep Farbar Recovery Scan Tool daaruit naar je bureaublad.
Stap 2.
Klik Windows knop plus R tegelijk in.
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"
Code: Selecteer alles
start::
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restrictie <==== AANDACHT
HKU\S-1-5-21-193027797-3102982555-701990936-1001\...\Run: [Adobe Reader Synchronizer] => "C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat Reader DC\Reader\AdobeCollabSync.exe" (Geen bestand)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restrictie <==== AANDACHT
HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Restrictie <==== AANDACHT
CHR HKU\S-1-5-21-193027797-3102982555-701990936-1001\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [lmjegmlicamnimmfhcmpkclmigmmcbeh]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [mbckjcfnjmoiinpgddefodcighgikkgn]
Shortcut: C:\Users\Nancy\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\jkcacbjiofjgbnaknoojjboeiinempoa\4.1_0\_locales\aliexpress_search_by_image - Ярлык.lnk -> D:\site\lowcost2.ru\widget\chrome\aliexpress_search_by_image (Geen bestand) <==== Cyrillic
HKU\S-1-5-21-193027797-3102982555-701990936-1001\...\StartupApproved\Run: => "Chromium"
FirewallRules: [{C0134056-C734-45B3-AFAD-1B4DEED68310}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\ImpCnt.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{A12180F7-3EBB-48FD-9B16-0CE838574CF2}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\ImpCnt.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{9AA7D6DA-790B-4B7D-8DA7-C9696EF7BB5C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\ImpCnt.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{DE549EEF-08C8-41B8-A027-3548B25AE361}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\ImpCnt.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{C7939112-F4F4-42A9-9696-16616146E818}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\IncMail.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{DA2F2420-E33A-4841-B06A-EFB2EABDA8F8}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\IncMail.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{32E71906-8256-4735-9123-F052AD36B59E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\ImApp.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{091EE6D4-CA7B-407C-A94E-54D57FE595C4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\ImApp.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{F980F7E7-E4F0-4F85-94C0-61EA15C3A46B}] => (Allow) C:\Users\Nancy\AppData\Roaming\Zoom\bin_00\Zoom.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{C4457323-FF5D-4245-9499-091B88412E27}] => (Allow) C:\Users\Nancy\AppData\Roaming\Zoom\bin_00\airhost.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{BAD699A4-1BE8-4006-ABC2-BB46413621B2}] => (Allow) C:\Users\Nancy\AppData\Roaming\Zoom\bin_00\airhost.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{1E8D30C9-6F1E-4EDD-9246-03591CD3212E}] => (Allow) C:\Users\Nancy\AppData\Local\Temp\unpacksos\1\SRManagerSOS.exe => Geen bestand
EmptyTemp:
Reboot:
end::
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
Start de Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
10
Hallo,
Ja zo is het goed gegaan, doe het volgende:
Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.
Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
Ja zo is het goed gegaan, doe het volgende:
Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.
Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
- Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
- Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
- Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
- Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
- Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
- (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
11
Hallo,
Lukt het?
Lukt het?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
13
Hallo,
IK zou graag het logje van AdwCleaner nog willen zien.
IK zou graag het logje van AdwCleaner nog willen zien.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie