Plaats reactie
212
Dat was een hele grote meevaller voor Verstappen die uitvaller van Ferrari. Anders was het twijfelachtig geweest of ie er nog langs was gekomen zonder die DRS.
Echter Verstappen is 2x uitgevallen, Leclerc pas 1x dus dat is nog wel eerlijk te noemen.
Ook erg veel geluk gehad met die zandbak omleiding inderdaad, daar kwam Sainz een stuk bekaaider vanaf.

Inderdaad heel spannend, zeker met die 3 pitstops. Die inhaalactie was toch ook weer geweldig. :good:

Ohja.... en crybaby wilde weer vroeg naar huis. Daar trapte het team niet in en nu had ie nog wat waardevolle WK punten. Ook wel knap, als 25e of zo moeten gaan racen en dan toch nog 5de worden. Maar wat een gejank weer. Hij tikte me aan.... ja vriend hij zat naast je, dan moet je ruimte laten, eigen schuld.
Greetings, Black Tiger.
214
Een meevaller was het zeker, ook qua strategie want Max kwam zelfs niet voorbij aan Russel in de Mercedes ook als DRS wel ff werkte. Dat Hamilton naar binnen wilde om de motor te sparen was inderdaad hilarisch, ook omdat het al in de tweede ronde was. De eerste meme's zijn er ook al... ;D

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
216
Regen is nagenoeg altijd het ultieme ingrediënt voor een leuke race, maar oei oei oei wat heeft Ferrari het in het regenputje gegooid waardoor Red Bull kon profiteren met een overwinning en een derde plek voor Max. En ook oei voor Haas, Magnussen problemen en zware klap voor Schumacher, zag er ernstig uit in eerste instantie. Pfff.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
217
Ja dat was een hele zware klap en potverdikke wat was die Leclerc boos, terwijl Perez en Verstappen ook samen binnen kwamen.
Ik had nog even gedacht dat Verstappen het toch zou proberen bij Carlos maar dat kwam er toch niet van.

Mooie overwinning voor Perez en ook verdiend want misschien had dat vorige week ook al gekund. Heel netjes gedaan.

En we hadden hier enorm plezier dat Alonso die Hamilton achter zich kon houden. Hahahaha wat had die hem dik. Geweldig van Alonso!

Ondanks de verlate start een leuke race weer.
Greetings, Black Tiger.
218
Alonso en Hamilton is altijd fun, dat hebben we vorig jaar al gezien. Op Monaco kon hij zich helemaal breed houden, tot grote frustraties van Hamilton. Ik kreeg het idee dat het een beetje bewuste actie was, want nadat Norris een vrije stop had gemaakt ging Alonso vol op het gas en pakte de snelste raceronde.... Roflol

Perez nu derde in het kampioenschap, dus zeker netjes en ook bepalend voor de volgende races wanneer het op plaatsen aankomt. Heel mooi, want dan ook geen gedoe met teamorders en dergelijke neem ik aan.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
219
Maxstar schreef: Ik kreeg het idee dat het een beetje bewuste actie was, want nadat Norris een vrije stop had gemaakt ging Alonso vol op het gas en pakte de snelste raceronde.... Roflol
Ja exact, dat was duidelijk wel te zien. Hahahaha hij reed op het gemak, het hele veld hing achter Alonso, totdat Norris gestopt was. LoL. ;D ;D
Heb me er in elk geval super over geamuseerd.

Oh is Perez nu derde in het kampioenschap? En nog niet eens zo ver acht zelfs zie ik, dus dan maakt hij ook nog een kans. Als hij vorige week Verstappen niet voorbij had laten gaan had ie nog hoger gestaan. Maar die huidige 15 punten zijn gemakkelijk in te halen, Verstappen hoeft maar 1 keer uit te vallen en hij nog een race te winnen.
Dus dat beloofd nog wat voor de rest van het seizoen.
Dan zullen er vermoedelijk geen team orders meer komen zoals vorige week.
Greetings, Black Tiger.
221
Oh 's avonds racen. Nice.
Ben benieuwd wat het gaat worden. Was best wel jammer dat Leclerc uit viel op het einde want dat hield het nog spannend.
Greetings, Black Tiger.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”