Plaats reactie
1
Beste mensen,
Als ik mijn laptop opstart, krijg ik eerst een wit scherm, gevolgd door een grijs scherm. Ctrl-Alt-Del werkt niet, evenals F8. Weet iemand wat er aan de hand is, of dit te verhelpen is en zo ja, hoe?
Gr Bart
2
Hallo,

Heb je al eens gekeken of hij wel weer opstart als je de laptop helemaal uitzet?
Dit kun je doen door de aan/uit knop ingedrukt te houden, tot hij uit gaat. (ongeveer 10 seconden)
4
Hoe oud is de laptop? Een update gedaan of iets gedownload?
Ik heb zelf nog nooit gehoord van een wit vlak tijdens het opstarten, maar ik krijg het gevoel dat op de Windows
niet goed opstart of de harde schijf niet lekker is. Maar dat weet ik niet zeker.
5
Hallo en welkom op het forum.

Heb je de mogelijkheid om een extern scherm via HMDI/DVI/VGA (D-Sub) aan te sluiten op te laptop, om op die manier te controleren of je dan wel beeld krijgt. Wellicht moet je met de FN-toets en F8 (afhankelijk van het type laptop) wel switchen om het externe scherm te selecteren/activeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Geef het type laptop eens door zoals @aarie25 al vroeg. Is het probleem identiek zoals op de foto's in het onderstaande topic bij HP?
https://h30434.www3.hp.com/t5/Notebooks ... -p/1839981
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Kreeg je met een extern scherm ook het grijze beeld te zien, of bleef het beeld daarop gewoon zwart. Indien het zwart bleef kan het zijn dat het signaal niet werd doorgegeven. Want bij vergelijkbare problemen werkte een extern scherm wel, in de meeste gevallen is enkel het scherm van de laptop defect.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”