Plaats reactie
79
Op een Android telefoon een virusscanner (free) installeren Ik heb op mijn telefoon Ziggo Safe Online. Ik kan deze niet installeren op de telefoon van mijn man. Info van Ziggo: "omdat u Ziggo voor internet en tv gebruikt, heeft u als cadeautje Safe Online van ons gekregen. Dit mag maar op 1 apparaat gratis in uw huis. Maar als uw man nu met zijn telefoonabonnement overstapt naar Ziggo, krijgt hij het ook." Wij hebben echter een contract bij Ben, voor 2 jaar, en zijn heel tevreden. Dus geen cadeautje voor mijn man. Welke virussanner is voor hem nu de beste om free te gaan gebruiken?
  • "Geluk komt niet vanzelf"
81
Dag Abbs, hartelijk bedankt voor je tip en Eset is als beveiliging opgeslagen in de telefoon van mijn man. En na een lang gesprek met iemand van Ziggo is het daar doorgedrongen dat ik niet aan koppelverkoop doe. En zéker niet voor zo'n onnozel cadeautje. En ik zal hier nog iets aan toevoegen. Wij ontvingen een paar maanden ongevraagd net zo'n soort cadeautje! Voor 2 euro in de maand hebben we al een hele tijd een zgn. paar boosters, om ons wifi-signaal te versterken, vooral op de 1e verdieping. En ja, ze werken. En nu kregen we een vrolijke brief, dat deze boosters het niet meer helemaal meer waren, en ja, daar kwam een grote doos met 3 vervangers; pods. Zien er niet uit, maar ja.
En Ziggo vertelde: ze kostten niets, we bleven gewoon 2 euro betalen. We konden de boosters weg doen en deze pods installeren. Na een dag ploeteren op de installatie hebben we de pods maar op zolder gezet en de boosters weer hartelijk verwelkomd. Over een cadeautje gesproken!
  • "Geluk komt niet vanzelf"
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”