Plaats reactie
13
De Intel RST-service is een applicatie voor de harde schijven in het systeem. Aangezien de harde schijf problemen heeft zal deze applicatie ook niet goed functioneren. Dit is de omschrijving voor de Intel RST-service:
Intel Rapid Storage Technology is een Windows-applicatie die systemen met SATA-schijven voor desktop-, mobiele en serverplatforms beter en betrouwbaarder laat presteren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
14
Is zichtbaar te maken wat er precies aan de harde schijf mankeert? Ik gebruik ook Scan Circle en die geeft wel aan dat er drivers/software vervangen kunnen worden, maar geeft ook een rapportcijfer boven de 9. Ik wil dat rapport wel doorsturen, maar niet in dit openbare topic, want mijn IP-adres staat erin.
15
Het probleem laat de screenshot van CrystalDiskInfo zien, het probleem zit in de beschadigde sectoren waardoor de schijf problemen vertoont. Vandaar ook de gele waarschuwing. Het vervangen van drivers zal dit probleem niet verhelpen, want het is echt een fysiek probleem met de schijf en geen softwarematig probleem.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”