Gesloten
1
Pc terug heel traag. Niet zozeer de pc maar googel chrome, fb laad niet of krijg heel laat resultaten te zien, Processor gebruik zeer hoog en geheugen ook. Firefox werkt iets beter mijn inziens maar dat is ook al. Op zoek geweest naar virussen maar nergens wat gevonden.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Verwijder via Apps en Onderdelen het volgende programma.
- Bonjour


Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hoe werkt Google Chrome nu? Er was een vreemde snelkoppeling van AliExpress met Cyrillische tekens aanwezig die nu verwijderd is.

Code: Selecteer alles

aliexpress_search_by_image - Ярлык.lnk -> D:\site\lowcost2.ru\widget\chrome\aliexpress_search_by_image (Geen bestand) <==== Cyrillic
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Knipsel.PNG
Chrome op zich werkt wel maar fb niet in chrome terwijl ik het in firefox niet heb.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Heb je de onderstaande extensie zelf geïnstalleerd, of is die misschien ongevraagd geïnstalleerd in Chrome?

Code: Selecteer alles

CHR Extension: (Ali Hunter - AliExpress Product Tracker) - C:\Users\ik\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\mpajidobdpdigheplhpfggmeldjcpgfh [2022-04-30]
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Deze heb ik er zelf op geplaatst dacht ik, maar als die problemen zou geven mag het weg hoor
9
Adblock Plus uitgeschakeld en nu werkt terug alles, vreemd, had dit voorheen niet.
10
Gebruik je misschien de functie "Element blokkeren" van Adblock Plus? Ik heb een dergelijk iets gehad, diverse pop-ups voor abonnementen en pushmeldingen had ik geblokkeerd maar gaf ook problemen op een gegeven moment. Wellicht was er iets aan de broncode van de site aangepast waardoor het een en ander conflicteerde.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Maxstar schreef: Gebruik je misschien de functie "Element blokkeren" van Adblock Plus? I
Dat zou wel eens kunnen, kan het nu niet meer zien want heb die wijdert, kan dat toch nog eens testen, dat doe ik morgen wel eens en laat iets weten.
13
Maxstar schreef: Top, ik ben heel benieuwd of je het probleem dan kan reproduceren

Heb die terug gezet en probleem blijft hoe ik die ook mag instellen, duidelijk een probleem in chrome want op firefox heb ik die ook werken en daar ondervind ik het niet.
15
Maxstar schreef: Heb je Chrome al eens geheel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Jaja, eerste wat ik gedaan heb maaaaaarrrrrrrr nu opeens werkt het opnieuw, zoals wij zeggen, er zat ergens ne brokke in zijn keel :P
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”