Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Het lukt me niet om KeePassXC te installeren. Heb het nu een aantal keren geprobeerd. Heb de MSI installer gebruikt van de website:

https://keepassxc.org/download/#windows

Ik krijg twee verschillende foutmeldingen. Zie bijlage.

Graag jullie hulp.

Groetjes,
DieEnDie
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Deze foutmelding duidt op een ontbrekende C++ Runtime package, hieronder de directe link voor het laatste installatiebestand van de Microsoft Visual C++ Redistributable packages for Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022.

https://aka.ms/vs/17/release/vc_redist.x64.exe
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Bij de installatie van een ander programma moest ik herstarten en toen deed KeePassXC het opeens wel en lijkt goed te functioneren. Moet ik dat bestand alsnog downloaden?
6
Heel apart, wellicht heeft dat andere programma enkel de *.DLL files toegevoegd en niet de volledige package geïnstalleerd. Momenteel heb ik op dit systeem drie versie van Microsoft Visual C++ Redistributable geïnstalleerd staan.

Afbeelding

Ik zou Microsoft Visual C++ Redistributable packages for Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022 gewoon installeren, dan weet je immers zeker dat je met andere software geen problemen meer zal ondervinden indien dit pakket een vereiste is.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Maxstar schreef:dan weet je immers zeker dat je met andere software geen problemen meer zal ondervinden indien dit pakket een vereiste is.
Ja, dat leek mij ook.

Ik was van alles aan het installeren na mijn post hier, dus misschien is het nog op een andere manier goedgekomen met KeePassXC. Voor de veiligheid (want een heel belangrijk programma) zal ik na de download van de Visual-files KeePassXC opnieuw installeren.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”