Plaats reactie
1
Ik bewaar mijn video's van mijn Samsung mobiel zoveel mogelijk op mijn computer.
Sinds een paar dagen word ik geconfronteerd met CODEC wanneer ik vanaf de computer het bestand open.
Het verhaal omtrent CODEC is hier bekend en dankzij dit forum heb ik dit direct kunnen oplossen.

Wat is nu mijn vraag?
Deze: hoe of wat was er de oorzaak van dat ik met dit probleem geconfronteerd werd, terwijl eerdere video's vanaf mijn Samsung bij het afspelen dit probleem niet hebben? Hoe kon dit zo maar eventjes gebeuren? Zijn de wonderen de wereld nog niet uit? Enfin, ik ben benieuwd vanwege mijn nieuwsgierigheid naar een passend antwoord waarvoor bij voorbaat dank.

Hans van de Mortel
2
vaag...
het kán zijn dat de samsung - of de app waarmee je die filmpjes maakt - na een update een bijgewerkte codec toepast,
het kan óók zijn dat een update van windows of je afspeelsoftware de toepassing van een bepaalde codec niet meer steunt...
ik denk dat een recente versie van je codec pakket je verder kan helpen.
welke afspeelsoftware gebruik je?

aanvulling: het kan ook zo maar dat er ergens 'een bitje scheef is geraakt', dus zet windows even opnieuw in het werkgeheugen via
start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten'
3
Fijn! Hier kan ik wat mee.

Allemaal logische punten waar ik zelf niet opgekomen ben. Hahaha! Vandaar dat ik blij ben met dit Forum. Overigens had ik al gemeld dat ik dankzij PC WEb Plus direct de oplossing van mijn probleem kon toepassen. Toppie!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”