Plaats reactie
196
pearl schreef: Uit.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Max_Verstappen
Zo zit het, zal een leugentje om bestwil zijn geweest dan.
Als je het bekijkt is het een man die al door een wereldtitel hoog van de toren blaast, hopelijk valt hij niet eens van zijn troon?
En dat hij zich nederlander voelt is zijn volle recht, maar hij zal zich uiteindelijk zich nooit een echte nederlander kunnen voelen, zijn roets ligt in belgie (geboren en getogen) en daar kan hij zelf of niemand iets aan veranderen zelfs de belgische wet niet of de nederlandse wet?
ik ga hier verder niet meer over uitwijken @pearl
Voor ik het vegeet was zijn feestje niet in monaco bij het bedrijf van redbull waar hij gevierd heeft? zo hard voelt hij zich nl of be vermoedelijke zal hij nog een 3de id aanvragen
197
nice100 schreef: Als je het bekijkt is het een man die al door een wereldtitel hoog van de toren blaast
Hoe bedoel je? Wat zei hij dan dat je vindt dat hij hoog van de toren blaast?

Er zijn veel Nederlanders die in België wonen, en logisch dat men daar dus ook kids krijgt. Maar Max heeft bewust gekozen om onder Nederlandse vlag te racen, dat zal dan ook wel zijn redenen hebben.
Vader Nederlands, moeder is Belgisch, maar feitelijk maakt het allemaal niet uit, je kunt ook gewoon zeggen dat hij een Nederlands/Belgisch kampioen is. Wat mij betreft mogen de Belgen er net zo trots op zijn als de Nederlanders dus ik begrijp het probleem eigenlijk niet. Gewoon samen trots op hem zijn.
Greetings, Black Tiger.
199
Toto Wolff: "Lewis Hamilton nog altijd niet bekomen van emoties. Hij had de wereldtitel binnen, tot die laatste ronde. Toen werd van de ene op de andere seconde hem die titel ontnomen. Natuurlijk ben je dan het vertrouwen kwijt omdat je niet kunt begrijpen wat er is gebeurd”, verklaart Wolff."

Wat een soap! In 2008, toen Hamilton het kampioenschap voor de neus van Massa wegkaapte in de laatste ronde, zei hij het volgende via de boardradio: "I was shouting 'do I have it, do I have it?' and then as I went into Turn 1 they told me. I was ecstatic. I'll never forget that moment."

Hij en ook Toto weten dus als geen ander hoe je in de laatste race en de laatste ronde de wereldtitel kan winnen. Tja, dan kan het ook andersom uitpakken, zoals nu met Verstappen. En Toto moet vooral bij zichzelf te rade gaan denk ik, onder druk van Red Bull hebben zij qua strategie toch wel misgegokt en/of foute keuzes gemaakt...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
204
Alweer een haakse bocht weg? Sneller circuit? Hmmz... met meer bochten hebben ook de langzameren een kans dus ergens is dat wel jammer.
Greetings, Black Tiger.
206
Voor Honda en Red Bull is het een slecht begin van het nieuwe seizoen...

De app van Viaplay is (ook) nog geen hoogvlieger qua beeldkwaliteit, het lijkt wel een gecomprimeerde 720p stream, full HD is het zeker niet. Op kanaal 200 van Ziggo zelf is de kwaliteit al een stuk beter, maar als je de 4K weergave van Ziggo gewend was een achteruitgang.

Dan Het commentaar: Ik vind het statisch, emotieloos en droog! Het mist de spontaniteit, de drive met de sport om 'live' verslag van te doen. De passie ontbreekt in mijn optiek, ik weet niet. Viaplay is hier geen blijvertje. Ook de voor- en nabeschouwing kunnen mij nog nog niet bekoren, het is allemaal zo zakelijk en strak geregisseerd....

Iets luchtigs wat wel leuk is......

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
207
Het commentaar: Ik vind het statisch, emotieloos en droog! Het mist de spontaniteit, de drive met de sport om 'live' verslag van te doen. De passie ontbreekt in mijn optiek,
Dat vinden er velen met jou. Ik hoorde zelfs van mensen die normaliter Olav niet zo graag hoorden, dat ze met dit commentaar nog minder blij waren enn dan nog liever Olav hoorden ondanks zijn fouten.
Zelf vond ik dat er wel redelijk wat gekletst werd maar inderdaad statisch, emotieloos en droog.

Viaplay is nu echter te laat. F1 Pro TV is zo slim geweest om Olav Mol een contract te geven, daar was sinds dit jaar het Nederlandstalige commentaar verdwenen. Misschien met dit in gedachte, geen idee, maar in elk geval levert Olav nu bij F1 zelf commentaar. Ik ben blij dat ie wat gevonden heeft, zij het dat ik het jammer vind hem nu niet te kunnen horen.

De start was echt enorme pech, in de 3de ronde voor het eind Max er uit. Toen had ik nog wat hoop tot in de allerlaatste ronde Perez ook uit viel. Op dat moment werd hier de TV ook af gezet net nadat Leclerc over de finish was. Die had geweldig gereden, Ferrari had goede timing en verdiend gewonnen!
Jankdoos had nu plek 3 terwijl hij eigenlijk plek 5 had moeten hebben... maar goed, dat is racen.
Greetings, Black Tiger.
208
Vanaf juni is het commentaar van Olav toch pas beschikbaar bij F1 TV Pro? Nu kan je het GrandPrix radio synchroniseren, maar afgelopen weekend kreeg ik dat niet goed. Bij F1 TV Pro is het dan makkelijker als die audiostream direct wordt aangeboden. Gelukkig kan ik via Ziggo Viaplay maandelijks opzeggen, met F1 TV Pro ben je tevens ook nog goedkoper uit op jaarbasis.

Ferrari is inderdaad sterk, na veel magere jaren is het leuk dat dit team weer aan de kop meedoet.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
209
Maxstar schreef: Vanaf juni is het commentaar van Olav toch pas beschikbaar bij F1 TV Pro?
Ja vanaf juni. Als het verhaal klopt.

Dit las ik echter ook:
Mol gaat voor F1 V PRO het commentaar bij alle vrije trainingen verzorgen. Het commentaar bij de kwalificatie en race komt in handen van Ronald van Dam,
Dus tja... dan hebben we nog steeds tijdens de race geen Olav. ::)
De titel van het artikel wat ik las gaf een verkeerde indruk.
Wel voor Grand Prix Radio gaat ie live verslag doen. Wat ik ergens las.

Het rare is dat Olav zelf dit nog altijd glashard ontkent.

En op F1 TV Pro lees ik er ook niets over, wel lees ik dit van 10 maart, maar daar staat Olav niet bij:
Fortunately, hard work is being done behind the scenes to add the voices of the new commentators, Nelson Valkenburg and Melroy Heemskerk, to the F1 TV Pro app, Formula 1 says in a mailing to its customers.
Greetings, Black Tiger.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”