Plaats reactie
1
Goedemiddag, ik kwam via google op deze site terecht. Ik heb met het programma Farbar Recovery Scan Tool twee bestandjes gemaakt, en die als bijlage toegevoegd. Dat zou jullie informatie kunnen geven om te kunnen zien waarom mijn laptop zo verschrikkelijk traag is. Als ik dit bericht type dan komen de letters pas 5 seconden na het typen in beeld. Zo traag is het. Ik houd het bericht dan ook even kort en bondig, want dit is erg frustrerend.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo :welkom:

Ik zie als antivirus TotalAV, ik weet niet of je er voor heb gekozen maar deze antivirus behoord niet in het rijtje goede gratis scanners.
IK adviseer je om deze te verwijderen en over te gaan tot de standaard Virusscanner van Windows 10 zelf.


Stap 1.
Weg gaan naar Afbeelding Programma's en onderdelen:
  • Klik Windows knop plus R tegelijk in. Afbeelding. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek het volgende programma, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • TotalAV
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start de pc opnieuw op, hierna neemt de virusscanner van Windows de bescherming weer over.

Stap 2.
Door het verwijderen van TotalAV zijn er weer twee nieuwe logjes nodig doe daarvoor het volgende.
Open de map Downloads en sleep daaruit de tool FRST naar je bureaublad, en voer het weer uit:

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: Afbeelding
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Dank voor de snelle reactie. Ik heb de AV Tool verwijderd. En ik heb ook een windows update die nog open stond laten draaien, en ik heb het idee dat het nu opgelost is! Ik kan weer normaal en snel me bewegen door de laptop. Maar voor zekerheid heb ik toch nog een keer de logjes bijgevoegd. Misschien zie je nog iets geks. OVerigens wist ik niet welke optie ik moest aanvinken, want ik kan je afbeelding niet openen die daar bij hoort.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Er staan nog een aantal lege bestanden/items in de logjes die weg kunnen doe daarvoor:

Afbeelding
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Fixlist.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
Hallo,

Dat is netjes gegaan, hoe draait nu alles?

Wat opviel was dat Microsoft Windows 10 Home Versie 20H2 19042.1466 is verouderd.

We zitten al bij Versie 21H2 viewtopic.php?t=23244

Zorg dat je up-to-date blijft, lukt het niet via de Windows Update lees het volgende:
Windows bijwerken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”