Plaats reactie
1
- Welke versie van Windows is er in gebruik: 10
- Welke virusscanner is er geïnstalleerd: F-Secure
- Is er VPN-software geïnstalleerd: Nee
- Wanneer ontstond het probleem: (omschrijf het probleem hieronder zo uitgebreid mogelijk).

Ik gebruik Scan Circle en vandaag gaf dit aan dat er een nieuw besturingssysteem beschikbaar is. Kan ik dit negeren, aannemende dat met dit nieuwe systeem Windows 11 wordt bedoeld, een systeem waarvoor mijn computer niet geschikt is.
Afbeelding
2
als ik het goed heb, heb je versie 21h1.
daarna is versie 21h2 nog verschenen; daarop doelt scancircle.
21h2 kan waarschijnlijk aanklikken via instellingen/bijwerken en beveiliging.
4
Het is zoals falstring schrijft. Jij hebt momenteel niet de nieuwste versie van Windows 10. (Je hoeft niet bang te zijn dat je Windows 11 zult krijgen, want die versie krijg je niet automatisch aangeboden, omdat jouw processor daarvoor niet geschikt is volgens Microsoft.)
In de afbeelding die je invoegde staat trouwens al wat je moet doen: Gebruik Windows Update (Start > Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Naar updates zoeken.

En misschien hoef je niet eens te klikken op de knop Naar updates zoeken. Mogelijk staat versie 21H2 al voor jou klaar. Dan zie je het onderstaande:

Afbeelding

Klik dan op Downloaden en installeren. Het is een vrij kleine update. Bij mij was hij in een paar minuten geïnstalleerd.

(Bovenstaand screenshot maakte ik op 20 november 2021, want op die datum heb ik zelf versie 21H2 geïnstalleerd)

P.S. Terwijl ik aan het schrijven was, reageerde abbs. Je mag eerst doen wat abbs schreef,
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”