Plaats reactie
1
Dag,
Ik wou andere muziek op mijn smartphone zetten (Moto Z² Play - Android - v. 8.0.0)
maakte via kabel verbinding met mijn desktop.
(zie bijlage) a.u.b.)

Heb het gevoel dat ik hem gewoon wel kan gebruiken.
is er een mogelijkheid om de standaard mappen van de smartphone terug te plaatsen?
bedankt voor het lezen.
moto Z² Play _ deze map is leeg.png
Screenshot_20220201-184345.png
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
3
file explorer Fx.PNG
dag roxmarie,
ik heb bijlage toegevoegd; heb kunnen kiezen voor gegevensoverdracht en jouw bijgevoegde handleiding kunnen finaliseren.
omdat de map van de smartphone nog altijd "leeg blijft" heb ik de smartphone op "opnieuw opstarten" gezet, maar zonder resultaat.

nog niet correct gedaan?... of iets vergeten... of....???
in afwachting van,bedankt al voor de geboden hulp.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Sorry voor mijn late reactie!

Dit is een vervelende kwestie.
Zodra ik mijn telefoon aan de computer koppel (Samsung, weliswaar) dan komt er een melding Toegang tot telefoongegevens toestaan (ik vermoed dat dit met Android 12 te maken heeft, omdat ik mijn toestel na de upgrade nog niet aan de pc heb gehad)

Ik trek het meldingenvenster naar beneden. Dan zie ik staan. Android-Systeem

Tik voor overige USB opties, ik vermoed dat er bij jou alleen opladen of iets dergelijks staat.
Ik kom in een menu waar ik kies voor de eerste in mijn geval (bestanden overzetten / Android Auto.
Dan zie ik zie ik in de verkenner de telefoon staan, met interne opslag en eventueel SD-kaart.
Je telefoon dient tijdens het overzetten ontgrendeld te zijn. (Dit las ik op diverse pagina's) Maar ik vermoed dat dit geld om het eenmalig juist in te stellen, dus overzetten van gegevens te selecteren.

(Op het web vond ik dit over een Motorola toestel: Bij mij verschijnt er dan een scherm met "Site instellingen".
Scroll hier naar beneden tot de allerlaatste melding. Hier staat (bij mij toch): "Android-systeem. Dit systeem wordt opgeladen met USB".
Als je hier klikt krijg je het volgende scherm waar je kan kiezen tussen 4 mogelijkheden.
Als je dan terug je gsm opent op je pc krijg je ten eerste een ander icoon. Je opent dit en dan kan je "bestanden" overzetten. (in de hulpvraag ging het over foto's, ik ga ervan uit, dat er ook een optie gegevens of bestanden overzetten is)


Het filmpje gaat over de Moto G-6
https://handleidingen.vodafone.nl/motor ... -telefoon/

Ik ga wat afbeeldingen uploaden.

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”