Plaats reactie
1
Ik kwam er achter dat er meerdere malen €30 euro wordt afgeschreven al €250 euro spyhunter 5 Dit gebeurd van mijn ING betaal rekening. Heeft u een advies voor mij ik wordt hier dol van en weet niet hoe ik dit kan oplossen, Met vriendelijke groet, Ric neijssel.
2
Het blijkt dat spyhunter 5 maandelijks een bedrag van €30 afschrijft van mijn betaal rekening ING nu zit ik met de gebakken peren. Ik hoop dat u mij kunt helpen dit probleem op te lossen ik weet niet wat nog te doen heb berichten gestuurd mar nog geen reply ontvangen. Hopelijk heeft u een advies voor mij. Met vriendelijke groet, Ric Neijssel.
3
Hallo en welkom op het forum,

Zie deze pagina voor de contactinformatie van SpyHunter, hier staat ook een e-mailadres voor Nederlandse support. Echter heeft dit bedrijf wel een slechte reputatie als het gaat om ondersteuning, met name als het gaat om automatische incasso's.

Eventueel kan je ook contact met de bank opnemen om de automatische incasso te laten blokkeren. Zie deze pagina voor meer info hoe dit bij de ING werkt.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Hallo,

Graag gedaan, laat maar even weten wat hiervan de uitkomst is. Wat betreft SpyHunter zelf is het wel aanbevolen om het volgende uit te voeren, dan kunnen we SpyHunter volledig verwijderen van het systeem.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Hallo Forum, Uw advies om naar de bank te gaan heeft geholpen, Helaas ben ik 250 euro kwijt door meerdere afschrijvingen per maand.
Mijn betaalpas is nu geblokkeerd en wacht op een nieuwe.
Mijn vriendelijke dank ,
Ric Neijssel
7
Hallo,

Fijn dat het probleem via de bank is verholpen, hopelijk krijg je nog reactie van SpyHunter en boeken zij de - onterechte - afschrijvingen terug.

Ik neem aan dat SpyHunter zelf niet meer aanwezig is op de computer? Indien je de computer nog wilt nalopen op eventuele restanten kan je FRST nog uitvoeren. Zie bericht #5 in dit topic.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
'Mijn betaalpas is nu geblokkeerd en wacht op een nieuwe.': daar kijk ik van op, want het probleem zat 'm in de automatische maandelijkse afschrijving, en dat heeft echt niets met de pas te maken.....
ik zou 't nog even nagaan bij de bank!
9
Lijkt me ook vreemd dat je een nieuwe betaalpas nodig hebt om bestaande geregelde opdrachten of automatische afschrijvingen te beperken. Met een nieuwe betaalpas verandert er toch niets aan de globale werking van je bankrekening (toch ook niet aan opdrachten e,d.). Laat ons hopen voor jou dat dit wel het geval is ... en dat ik mij hopeloos vergis.
10
Dit zal te maken hebben via een domicileiring heb je daar soms toelating voor gegeven? Want dan hebben ze het recht omdat te doen?
Log je eens in bij je bank tenminste als je online bankiert daar kan je afzender blokkeren voor alle verrichtingen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”