! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
1
Goedemorgen,

Ik probeer al een tijd de cumulatieve update van 2020-11 uit te voeren maar niks blijkt te werken.
Elke keer als ik het probeer krijg ik dit te zien:

2020-11 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1809 for x64 gebaseerde systemen (KB4586793) - fout 0x80073701

Ik had gelezen dat als ik hier een Zip bestand van mijn CBS map plaats er mogelijk een oplossing gevonden kan worden dus hierbij de download link.

https://gofile.io/d/yFciyd

Alvast bedankt voor alle hulp!

Daan
2
Hallo en welkom op het forum,

Deze versie (1809) van Windows loopt ver achter met updates, probeer als eerste de volgende update via DISM te installeren.

Voer het volgende uit om een update te installeren via Afbeelding DISM.
  • Open het startmenu en typ het commando CMD, klik nu op de optie Als administrator uitvoeren.
  • Kopieer en plak nu het volgende commando in de opdrachtprompt en druk op enter. (Laat de opdrachtprompt open staan!)

Code: Selecteer alles

MD C:\WUTemp
  • Download nu de volgende update (KB4511553) naar de map C:\WUTemp. (Of kopieer dit bestand vanuit de downloadmap naar C:\WUTemp - belangrijk!)
  • Downloadlink: KB4511553
  • Kopieer en plak nu één voor één de onderstaande (drie) commandoregels in de opdrachtprompt en druk telkens op enter

Code: Selecteer alles

CD C:\WUTemp
EXPAND.exe windows10.0-kb4511553-x64_a67329ef92df959050847b10d583e6c54aa3b3d4.msu -f:* C:\WUTemp
DISM.exe /Online /Add-Package /PackagePath:C:\WUtemp\Windows10.0-KB4511553-x64_PSFX.cab
  • Als dit proces gereed is maak dan een screenshot van dit venster en plaats die in het volgende bericht via www.imgdumper.nl (BBcode link).
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Als ik op de link klik dan kan ik nergens kiezen voor toestaan of iets dergelijks. Ik zie alleen onderin mijn scherm wat tekst voor een korte tijd verschijnen en die gaat vanzelf weer weg.
14
Volgens deze lijst is KB4511553 op 24-08-2019 geïnstalleerd, probeer die als volgt te verwijderen.

Volg de onderstaande instructies uit om een Afbeelding update van Windows te verwijderen.
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren
  • Kopieer en plak nu de onderstaande commandoregel in de opdrachtprompt en druk op enter.

    Code: Selecteer alles

    wusa /uninstall /KB:4511553
    
  • Indien de melding "De update KB5003214 is niet op deze computer geïnstalleerd." laat dit dan even weten.
  • Wanneer er een andere melding verschijnt maak dan even een screenshot van de melding en upload deze naar www.imgdumper.nl en plaats hier de link.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”