Ik denk dat dat zinloos gaat worden.
We hebben al een aantal keer gebeld en gemaild maar daar krijgen we geen reactie op.
Staan zeer veel slechte reviews op van deze internet winkel.
https://www.google.com/search?q=cctvwin ... 160cb5dc,1,,,
17
Oef, inderdaad geen beste reviews.
Ook bij Trustpilot staat er maar 1 goede reactie tussen.
Ik zou het ondanks alles toch eerst even proberen. Er staan ook wat goede reviews tussen van rond de Sinterklaas. Kunnen natuurlijk fake zijn maar het kan ook zijn dat ze er verbetering is. Proberen kost niks in elk geval.
Anders kun je het hiermee eens proberen alhoewel daar ook nog klachten open staan.
https://www.klacht.nl/cctvwinkel-nl/
Misschien had je daar beter eerst kunnen kijken. Ik kijk altijd naar enkele sites naar de ervaringen voordat ik iets bestel wat duurder is dan 50 euro.
Ik weet niet of je op de website van de fabrikant evt. nog een firmware update kunt vinden van het apparaat, wie weet helpt dat nog.
Helaas kan ik niets voor je doen, want dit ziet er echt uit als een apparaatfout. BNC camera's moeten gewoon herkend worden door de firmware. En anders klopt hun beschrijving niet.
Ook bij Trustpilot staat er maar 1 goede reactie tussen.
Ik zou het ondanks alles toch eerst even proberen. Er staan ook wat goede reviews tussen van rond de Sinterklaas. Kunnen natuurlijk fake zijn maar het kan ook zijn dat ze er verbetering is. Proberen kost niks in elk geval.
Anders kun je het hiermee eens proberen alhoewel daar ook nog klachten open staan.
https://www.klacht.nl/cctvwinkel-nl/
Misschien had je daar beter eerst kunnen kijken. Ik kijk altijd naar enkele sites naar de ervaringen voordat ik iets bestel wat duurder is dan 50 euro.
Ik weet niet of je op de website van de fabrikant evt. nog een firmware update kunt vinden van het apparaat, wie weet helpt dat nog.
Helaas kan ik niets voor je doen, want dit ziet er echt uit als een apparaatfout. BNC camera's moeten gewoon herkend worden door de firmware. En anders klopt hun beschrijving niet.
Greetings, Black Tiger.
18
Ik weet niet wie de fabrikant is?
Want neview is geen fabrikant?
Dat staat wel op de recorder maar dat hebben ze zelf deze naam gegeven hoogstwaarschijnlijk?
http://www.neview.nl
Want neview is geen fabrikant?
Dat staat wel op de recorder maar dat hebben ze zelf deze naam gegeven hoogstwaarschijnlijk?
http://www.neview.nl
19
Het ziet er inderdaad naar uit dat ze dit ergens inkopen en er een eigen merknaam aan gegeven hebben. De website van neview verwijst ook weer naar Drenthe alwaar die CCTV winkel gevestigd is.
Zou toch eens proberen te bellen en te mailen, baat het niet dan schaadt het niet.
Zou toch eens proberen te bellen en te mailen, baat het niet dan schaadt het niet.
Greetings, Black Tiger.
20
Goedenavond Black Tiger,
Het probleem met het niet opnemen is opgelost.
Ik heb het geprobeerd met een andere adapter en toen werkte het wel.
En nu heb ik nog een andere vraag.
Ik wil graag met mijn gsm naar de beelden kunnen kijken op afstand en dan moet ik een poort openen, zou jij me daarbij kunnen helpen?
Het probleem met het niet opnemen is opgelost.
Ik heb het geprobeerd met een andere adapter en toen werkte het wel.
En nu heb ik nog een andere vraag.
Ik wil graag met mijn gsm naar de beelden kunnen kijken op afstand en dan moet ik een poort openen, zou jij me daarbij kunnen helpen?
21
Met een andere adapter? Je bedoeld andere stroom adapter? Dat is wel apart. Want bij een nieuw apparaat hoort ook een degelijke adapter te zitten.
Of bedoel je een andere adapter?
Met een poort openen kan ik wel helpen maar dat moet dan via de netwerk configuratie van zowel de recorder alsook in het modem.
Als het goed is staat er al een poort open vanwege je oude adapter. Als je in het modem in logt zou je die forward(s) moeten kunnen zien. Dan kun je die poorten ook gebruiken op je huidige recorder en zou het goed moeten zijn. Scheelt weer zoekwerk.
Of bedoel je een andere adapter?
Met een poort openen kan ik wel helpen maar dat moet dan via de netwerk configuratie van zowel de recorder alsook in het modem.
Als het goed is staat er al een poort open vanwege je oude adapter. Als je in het modem in logt zou je die forward(s) moeten kunnen zien. Dan kun je die poorten ook gebruiken op je huidige recorder en zou het goed moeten zijn. Scheelt weer zoekwerk.
Greetings, Black Tiger.
22
Met een oude adapter alles weer werkend kunnen krijgen....gelukkig!
Via de klantenservice van de KPN kom ik er niet uit - ik (en niet supertechnisch onderlegd) moest uitleggen hoe de applicatietool werkte van de KPN ;-). Daar werden we niet veel wijzer van dus!
Ik hoop dus dat jij mij wel kan helpen!! Ik heb de oude gegevens geprobeerd te gebruiken, helaas zonder succes.
Ik zie staan in de XTE tool - port forwarding, mijn cameragegevens met daarbij TCP&UPD met een poortnummer. De recorder geeft alleen TCP aan met een andere waarde. Gaat hier dan iets fout?
Op de recorder blijft P2P op offline staan (ook als ik aangeef "activeer P2P").
Weet jij welke gegevens ik in zou moeten geven in de app? DVR IP of ext IP? Ik heb hier nu de poortgegevens ingegeven die ook in de ZTE tool staan vermeld.
Via de klantenservice van de KPN kom ik er niet uit - ik (en niet supertechnisch onderlegd) moest uitleggen hoe de applicatietool werkte van de KPN ;-). Daar werden we niet veel wijzer van dus!
Ik hoop dus dat jij mij wel kan helpen!! Ik heb de oude gegevens geprobeerd te gebruiken, helaas zonder succes.
Ik zie staan in de XTE tool - port forwarding, mijn cameragegevens met daarbij TCP&UPD met een poortnummer. De recorder geeft alleen TCP aan met een andere waarde. Gaat hier dan iets fout?
Op de recorder blijft P2P op offline staan (ook als ik aangeef "activeer P2P").
Weet jij welke gegevens ik in zou moeten geven in de app? DVR IP of ext IP? Ik heb hier nu de poortgegevens ingegeven die ook in de ZTE tool staan vermeld.
23
ZTE zegt me niets. In de APP zal waarschijnlijk EXT ip gebruikt moeten worden. Eigenlijk zou je in de app niets hoeven veranderen, dat zou ik echt pas het laatste doen als die poorten overeen komen. En dan kijken in de app want als het goed is zou je in de app niets hoeven veranderen dan.
Dat denk ik wel. Dat er in het modem TCP/UDP staat maakt niet uit, dan gebruikt hij beide. Het poortnummer moet echter wel overeen komen. dus als het kan zou ik het poortnummer in de recorder veranderen naar het poortnummer wat in de router staat.Tino2907 schreef: De recorder geeft alleen TCP aan met een andere waarde. Gaat hier dan iets fout?
ZTE zegt me niets. In de APP zal waarschijnlijk EXT ip gebruikt moeten worden. Eigenlijk zou je in de app niets hoeven veranderen, dat zou ik echt pas het laatste doen als die poorten overeen komen. En dan kijken in de app want als het goed is zou je in de app niets hoeven veranderen dan.
Greetings, Black Tiger.