! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
1
Hallo ik ben hier nieuw op het forum maar heb in feite al een hele tijd problemen met updaten. In begin was dit met netframe ondanks dat ik vond dat ik toch de juiste had.
Maar nu krijg ik de melding: zie opschrift. En telkens word er geinstalleerd en gedéinstalleerd.
Kunnen jullie mij helpen?

Mijn editie is Windows home; Verie 21H1; installatie datum21/08/2020; Build van het besturingssysteem19043 1052; Ervaring:Windows Future Experianc Pack 120.2212.2020.0
2
Hallo en welkom op het forum,

Voer als eerste even het volgende uit, middels de CBS log kunnen we het probleem verder onderzoeken.
  • Open de Windows Verkenner en blader naar de map C:\Windows\Logs.
  • Klik met de rechtermuisknop op de map CBS en kies Kopiëren naar.... > - Gecomprimeerde (gezipte) map.
  • Nu verschijnt de melding: "Kan de gecomprimeerde (gezipte) map niet hier maken. Wilt u de map in plaats hiervan op het bureaublad maken?"
  • Klik hier op Ja.
    Afbeelding
  • Upload het bestand CBS.ZIP naar GoFile en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Hallo,

Voer het volgende uit om een update te installeren via Afbeelding DISM.
  • Open het startmenu en typ het commando CMD, klik nu op de optie Als administrator uitvoeren.
  • Kopieer en plak nu het volgende commando in de opdrachtprompt en druk op enter. (Laat de opdrachtprompt open staan!)

Code: Selecteer alles

MD C:\WUTemp
  • Download nu de volgende update (KB5007289) naar de map C:\WUTemp. (Of kopieer dit bestand vanuit de downloadmap naar C:\WUTemp - belangrijk!)
  • Downloadlink: KB5007289
  • Kopieer en plak nu één voor één de onderstaande (drie) commandoregels in de opdrachtprompt en druk telkens op enter

Code: Selecteer alles

CD C:\WUTemp
EXPAND.exe windows10.0-kb5007289-x64-ndp48_0cd072430731065201ff609c8df5208cc6e64cd2.msu -f:* C:\WUTemp
DISM.exe /Online /Add-Package /PackagePath:C:\WUtemp\Windows10.0-KB5007289-x64-NDP48.cab
  • Als dit proces gereed is maak dan een screenshot van dit venster en plaats die in het volgende bericht via www.imgdumper.nl (BBcode link).
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Dag een beetje laat nu al maar heb toch alles kunnen uitvoeren. Wacht nu verder af of ik mag proberen de updates uit te voeren.
Met BBcode link weet ik niet wat er daarmee bedoeld wordt. Bedankt.
6
Hallo,

De BBcode link was voor de screenshot van de opdrachtprompt. Bij imgdumper kan je afbeeldingen uploaden, je krijgt dan diverse links waar de BBcode link er één van is. Die kan je hier dan op het forum plaatsen om de screenshot te embedden.

Voer inderdaad Windows Update opnieuw uit, indien er weer een foutmelding verschijnt. Voer dan weer de stappen in bericht #2 uit en upload en nieuwe kopie van de CBS map naar https://gofile.io/uploadFiles.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Probleem opgelost via Microsoft en zij hebben mij een nieuwere versie aangeboden en na enkele updates die toen lukten is alles ok buiten iets met Taches (na de scan stond vermeld dat dat de Bozan .a verwijderd was. Waarvoor ik nu in contact ben met Kaspersky die zeggen dat dit nog maar kleine verontreinigingen zijn dat PUP worden genoemd. Ik ben hu bezig met op mijn harde schijf reinigen en plaats vrijmaken omdat ik dan een backup kan doen en dan zal ik deze pup's proberen te verwijderen e n alles terugplaatsen. Ik kan dit dus als opgelost beschouwen bij jullie en bedanken voor jullie steun.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”