Plaats reactie
1
Ik werd de laatste dagen van 2021 dagelijks gemaild om mijn kanjercode te activeren.
Ik heb me daarom afgemeld en ze zijn blij dat ik dat gedaan heb, zie onderstaande mail die ik daarna kreeg:
Geachte heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor uw afmelding. Het geregistreerde e-mailadres is:
xxxx@xxxx.nl
Wilt u zich weer aanmelden voor e-mails, dan kan dat via deze link.
Met vriendelijke groet,
xxxx
Hoofd Marketing Nationale Postcode Loterij
PS Heeft u nog vragen? Ga dan naar Klantenservice of neem contact op met onze afdeling Ledenservice op xxx - xxx xxxx.
Tijdens de afmelding krijg je nog de melding dat ze 4 weken nodig hebben om mijn afmelding te verwerken. Tot die tijd kan ik daarom nog emails van hun krijgen.
Het stond er echt "4 weken" !!! :eek:
Bovenstaande afmeldings-bevestiging was wel snel. ;D + :conf:
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
2
Heel herkenbaar! Ik was vroeger ook lid van de Postcodeloterij. Ik ergerde mij eraan dat ik regelmatig e-mails kreeg met de vraag of ik meer loten wilde nemen. Nou nee, 1 lot vond ik wel voldoende. Ik heb gemaild en gebeld met de vraag of ze die vloed van e-mails wilden stoppen. Daarop werd niet gereageerd. Ik bleef die verzoeken krijgen om meer loten te kopen. Daarom een mail gestuurd waarin ik schreef dat ik helemaal met die Postcodeloterij zou stoppen als ik nog een keer zo’n verzoek kreeg om meer loten te kopen. Ik kreeg geen reactie op die e-mail. Wel weer een verzoek om meer loten te kopen.
Toen heb ik het lidmaatschap opgezegd. Dat is alweer jaren geleden. Ik kan me niet herinneren of ik in de 4 weken na opzegging nog e-mails van de Postcodeloterij heb gekregen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”