16
Ik heb de cookies van PCW+ en HJT gewist.
Ben benieuwd hoe het inloggen morgen zal verlopen. Maar als dat dan goed gaat, zegt dat nog niet alles. Ik kreeg de genoemde foutmelding sinds ongeveer 3 maanden, echter niet iedere dag, maar ongeveer een keer per week.
We gaan het zien en beleven. In ieder geval bedankt voor je inspanningen! :good:
17
Geen dank, kon ik het maar reproduceren. Nu blijft het een vaag iets?! Wat je ook nog kan proberen is in de URL in de favorieten veranderen van https://www.pcwebplus.nl/phpbb/index.php naar https://www.pcwebplus.nl/phpbb.

Dit zou in principe geen verschil mogen maken, maar je weet maar nooit? :D
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
18
Oké, de url van de favoriet PCW+ heb ik gewijzigd in Firefox op mijn desktop pc. Het wordt verder afwachten.
Niet te diep in gaan duiken als ik de enige ben die dit probleem(pje) ervaart.
19
echter ik log me wel in en uit tot nu toe geen problemen gehad en werk met firefox, en ccleaner browser zelfs daar niet?
De oude url eens verwijderen en de url opnieuw kopieren en plakken, zoals maxstar zegt meestal helpt dat ook.
veel suces
20
Ik weet dat @pearl dit probleem ook had, volgens mij @falstring ook vorig jaar of nog eerder. Vandaar dat ik beide even tag om te polsen of zij ook nog hetzelfde probleem ondervinden....
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
21
iEscape schreef: het is een screenshot omdat ik lui ben, 't is bijna 2022 . . . . :hmm:

Oh LoL, sorry, ik zie nu pas dat het een screenshot was van de post van Porrelaar, ja ik ben quotes gewend dus viel me niet op, sorry. :whistle:
Maxstar schreef: krijg je de voorgaande berichten inderdaad niet te zien in phpBB zoals in XenForo.
;( Nou da's dan echt wel bagger van PHPBB dan. Zeg maar gerust "zoals in andere forum software". Want dat is niet alleen in betaalde software zoals Xenforo of IPB het geval, maar ook in SMF kun je dan gewoon voorgaande berichten zien.
Ik meende me te herinneren dat er ook iets was dat je voorgaande berichten onder je bericht kreeg te zien, ook al zo enorm onhandig, dat is bij pm's misschien, ik weet het niet meer. Maar dit is echt wel een verbeterpunt voor phpbb in elk geval.
Kun jij echter niets aan doen... Maar ik dacht eerst dat het aan de stijl lag.
Greetings, Black Tiger.
22
Black Tiger schreef: Oh LoL, sorry, ik zie nu pas dat het een screenshot was van de post van Porrelaar, ja ik ben quotes gewend dus viel me niet op, sorry.
Geen probleem, nieuwjaar grapje zeg maar . . . :smiley_swinging:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”