Plaats reactie
17
Hier de resultaten van de GSmartControl. De test van de SSD verliep prima, bij de HDD liep de test twee keer vast. Ook liep de desktop weer helemaal raar te doen, processor 100%, dus dan weten jullie wel dat ie het nauwelijks meer doet. Een tijdje geprobeerd (ja, ik ben iemand met veel geduld) maar ging helemaal niet. Ik kon hem niet rebooten want dat deed hij niet meer (hij stond dus al die tijd nog aan). Maar moest nu wel en eerst deed hij het niet, maar toen ik de USB-stick eruit trok, gelukkig wel. Hij deed altijd al maf met de poorten, weet je nog? Hij doet het nu weer prima, lol.

Ik kan ze niet allemaal bijvoegen in één keer. Hier de tests van de HDD, volgende bericht van de SSD.

De SSD is precies acht jaar oud en de HDD precies vier jaar.

Kunnen de SSD en de HDD er nu uit of willen jullie nog iets anders zien/testen? De HDSentinel kan ook heel veel info geven.

En moet ik nog iets weten voor het eruit halen ervan? Nog nooit gedaan. Maar leuk om weer iets erbij te leren.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”