Plaats reactie
1
Ik heb problemen met mijn Google account.

Er is zojuist ingelogd op je Google-account vanaf een nieuw Windows-apparaat. Je ontvangt deze e-mail omdat we zeker willen zijn dat jij het was.
Er is zojuist ingelogd op je Google-account vanaf een nieuw Onbekend-apparaat. Je ontvangt deze e-mail omdat we zeker willen zijn dat jij het was.

Dit bericht krijg ik steeds vaker de laatst was van augustus. Wachtwoorden heb ik al gewijzigd maar krijg de meldingen nu weer.
2
Heb je soms bij iemand anders thuis ingelogd op Google, op een andere browser thuis? Dan zou je dat ook kunnen krijgen.
Je zult dan in elk geval eenmalig moeten aangeven "dat was ik" om die meldingen kwijt te raken.

Normaliter staat daar toch ook een ip adres bij waar vandaan ingelogd is? Is dat een vreemd ip adres dan?
Greetings, Black Tiger.
4
Juist daarom kun je beter bevestigen dat jij het was, dan krijg je ze niet telkens opnieuw. Ik heb er echt alleen last van als ik weer eens echt op een nieuw apparaat in log. Zelden vaker.

Je kunt aan het ip wel zien of je het zelf was of dat het misschien vreemd is en daarmee misschien dieper onderzocht moet worden.
Greetings, Black Tiger.
5
Herkenbare meldingen, krijg ze zeer vaak, omdat Google schijnbaar alles weet, maar toch niet alles, op die momenten zat ik vaak achter 1 van mijn eigen pc's.
Ik controleer de melding, geef aan dat ik het zelf was, en verwijder de email hierna.
7
Dat is volkomen normaal als je op eender werk apparaat je gmail gebruikt, log je in met een ander ipadres is dan wel logisch dat google je dat gaat vragen of jij dat was?
Zoniet dan moet je zo spoedig mogelijk je account beschermen door het wachtwoord te veranderen, of op dit ben ik te klikken als je er zeker van bent?
8
pearl schreef: Er staat bij als je het niet bent geweest reageren.....
Er staat ook bij reageren als je het wel bent geweest...
Als u de activiteit heeft uitgevoerd

1. Controleer de inloggegevens in de beveiligingsmelding, waaronder het apparaattype, de tijd en de locatie.
2 . Als u zeker weet dat u deze activiteit heeft uitgevoerd, kiest u Ja.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”