Plaats reactie
1
Mijn computer loopt vast bij het opstarten en voor de hand liggende opties zoals herstarten etc lijkt weinig uit te halen. Het probleem kan waarschijnlijk opgelost worden door Windows10 opnieuw te installeren. Dit betekent dat alle bestanden die op de C-schijf staan sowieso verloren gaan. Gelukkig heb ik de belangrijke bestanden op de andere schijven zoals de D-, J-, G- en H-schijf opgeslagen. Klopt het dat bestanden op de D-, J-, G- en H-schijf behouden blijven als Windows10 op de C-schijf opnieuw geïnstalleerd wordt, of gaat ook dat verloren?

Bedankt voor het lezen.
2
Hallo,

Lees wat onder "Deze pc opnieuw instellen (lokale reset)" staat uit deze link Link.

Tijdens het opnieuw instellen kan je voor Mijn bestanden behouden en er word ook aan gegeven welke apps worden verwijderd.

Volg je die stappen onder "Deze pc opnieuw instellen (lokale reset)" blijven alle bestanden op je andere schijven behouden, dus lees eerst alles goed door of print het uit.
Wat in de link staat.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Dankje voor de respons!

Inmiddels is het probleem opgelost door Windows opnieuw te installeren. Al mijn bestanden zijn behouden gebleven, dus daar ben ik zeer blij mee.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”