Plaats reactie
1
Ik kwam vandaag een geinige 'handleiding' tegen op diskpart.com.

Het commando ICACLS met enkel de map- of bestandsnaam doet niks. Het toont alleen de permissies, die van toepassing zijn op de betreffende map of het bestand... :hmm: :somb:
Sometimes, you will receive this error because this command cannot access WinSxS folder. And then you need to change the security description of this folder manually.
Step 1. Open cmd and run as administrator. Type username and password if prompted.
Step 2. Type ICACLS C:\\Windows\\winsxs and hit Enter.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
2
Och hemeltjelief, die dubbele \\ backslashes ook, dit moet praktisch gezien wel een developer zijn met een escape sequence syndroom.

Het is maar goed dat Ivy niet weet hoe dit commando wel werkt. ;)
If it ain't broken, don't fix it
3
En dubbele backslashes en een commando wat totaal niets doet, behalve iets weergeven... ja dat verandert echt geen permissies. :D
Greetings, Black Tiger.
5
Angel@ schreef: ICACLS doet wel iets, onwijs veel zelfs
Ik doelde op het commando waar dit topic over gaat, die handleiding dus. En dat doet dus net niks behalve informatie laten zien.
Maxstar schreef: Het commando ICACLS met enkel de map- of bestandsnaam doet niks.
Dat dus. Daarom is die handleiding ook grappig.
Greetings, Black Tiger.
6
Excusez moi, ik las jouw reply te letterlijk in de veronderstelling dat ICACLS niets doet. 😮🙊
If it ain't broken, don't fix it
8
Als dit uitgevoerd wordt door een gebruiker die er geen kennis van heeft,dan hebben ze deze echter goed beet?Zulke handleidingen zou achter slot en grendel moeten.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”