Plaats reactie
1
Op de laptop wordt in alle invulbare velden een cijferreeks ingevuld, oa waar inlogcodes of zoekopdrachten kunnen worden ingevoerd.
7
ik heb m aangesloten en nu even geen last. probeer even opnieuw op te starten, kijken of ik er dan weer via een inlogcode in kom.
9
het probleem lijkt inderdaad nu opgelost. Ik dacht aan virus omdat het ook na opnieuw instellen laptop bleef bestaan.
10
Hallo,

Ik denk niet dat het een virus is maar je zou altijd even een scan met Malwarebytes kunnen doen.
Hier de Handleiding Malwarebytes.

Als dat geen virussen oplevert of de oplossing is er wat met de toets van cijfer 5 heb je alleen bovenin nummers of ook rechts de cijfers staan?
Dan kan één van die toetsen vast staan of is NUM LOCK ingeschakeld (dit kan je even nakijken).
Anders zit het probleem in je toetsenbord zelf en zou die vervangen moeten worden.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
ik zal de scan even doen. maar zal waarschijnlijk niet veel opleveren.

het toetsenbord heeft cijfers bovenin en via Numlock onder rechter gedeelte letters. Als ik met de backspace de 55555555555555555555555 weghaal kan ik wel weer typen. Als ik dan 5 seconden niet typ krijg ik weer 555555555555

Met het nieuw aangesloten toetsenbord geen last.
12
Hallo,

Je kan eens (als de laptop uitstaat) met de stofzuiger voorzichtig het toetsenbord afzuigen.
Of met zo'n busje perslucht het toetsenbord afblazen.
En anders als je handig bent er een nieuw toetsenbord op zetten, ik zat een filmpje voor je te zoeken maar niet gevonden als voorbeeld.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
Ik heb de scan uitgevoerd en niets gevonden. Op dit moment ook het toetsenbord van de laptop weer normaal aan het werk :goed: . Ik zal inderdaad even een schoonmaak actie houden voor de zekerheid want hier leek toch wel het probleem te zitten. Ontzettend bedankt voor je hulp! Fijn dat het zo snel vanuit huis is opgelost.
Ik denk dat ik nog wel een keer terugkom want dit was super!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”