Plaats reactie
17
losse schreef: (...) heb deze verwijderd, alee, de schijf geformatteerd, mocht dat niet gedaan hebben zekers
Dit is inderdaad niet zo handig. stonden er überhaupt belangrijke gegevens op? Indien dat niet het geval is zou ik dit systeem als eerste eens via de webinterface instellen.

Kan je eens schetsen hoe de SAS-SETNVR nu aangesloten was op het netwerk? En hoe die geconfigureerd was?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
18
Die was niet op het netwerk aangesloten, Denk dat mijn broer er ook 1 liggen heeft, deze hier heeft mij niks gekost en denk dat die vroeger al zijn kuren had.
19
Wat die bestanden betreft, als je het systeem aankoopt zit er geen harde schijf bij, die moet je apart kopen dus staan er daar ook geen bestanden op.
20
G morgn, zalige hoogdag. Ik heb er een ander harde schijf in geplaatst en er is meer beweging te zien, lijkt dat die langzaam wakker word. Ff kijken naar de instellingen voor opname straks. Prettige dag verder.

En ja, manueel kan ik al opnemen, dat is al iets.

En alles werkt terug van ouds, alleen bergrijp ik die instellingen van IP camera niet, die vind geen camera terwijl ik wel op de modem ben aangesloten. Ma bon, dat werkt ist voornaamste. Bedankt allen voor het mee denken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”