! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
152
Fijn dat de verkenner nu weer goed werkt, wat betreft bericht 103 had je dat al uitgevoerd en verscheen er de melding dat het systeem volledig is bijgewerkt. Dit komt omdat versie 21H1 de meeste recente versie van Windows 10 is. Eind deze maand zal versie 21H2 verschijnen, dan zou je de update assistent opnieuw kunnen proberen.

Download de Afbeelding Microsoft .NET Framework Repair tool en voer deze uit.
  • Klik met de rechtermuisknop op NetFxRepairTool.exe en kies de optie als administrator uitvoeren.
  • Plaats een vinkje bij: I have read and accept the license terms en klik op Next.
  • Na de controle zal de tool aangeven welke problemen er opgelost moeten worden.
  • Klik op Next om door te gaan, als dit proces gereed is klikt u wederom op Next.
  • De tool zal nu enkele logbestanden verzamelen, vervolgens verschijnt er op het bureaublad een bestand met de naam: FixDotNet****.cab.
  • Klik op Finish om de tool te sluiten, upload nu het CAB-bestand naar WeTransfer en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
153
Alvorens ik de opdracht in uw bericht 152 uitvoer, wil ik zeggen dat nu de verkenner weer niets doet.
Wel zie ik in taakbeheer bij details dat bij explorer.exe staat reageert niet en uitgeschakeld? Is dit goed?
161
Ja, nu start verkenner weer goed op. Mocht het weer misgaan met Verkenner opstarten moet ik dit dan weer doen? of is dit niet de oplossing?

Moet ik nu de opdracht uit bericht 152 (Download de Microsoft .NET Framework ...............) uitvoeren?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”