! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
76
uitvoering van opdracht in bericht 72
in de bijlage het logbestand SearchReg.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
77
Alt+PrintScreen werkt kennelijk niet.
Uploaden naar postimage.org moet ik me registreren maar na het invullen van mijn emailadres kom ik op een scherm met 403 verboden.
kan ik met een ander programma uploaden?
80
Alle info ga ik morgen eens vergelijken, dank daarvoor. Dat je niet opgeeft vind ik ook leuk, want dit is wel een uitdaging om op te lossen.

Ik heb nog wel een vraag, gebruik je meerdere taakpakketten op dit systeem?

Open de opdrachtprompt als administrator en voer het onderstaande commando uit.

Code: Selecteer alles

DISM /online /get-intl > "%USERPROFILE%\desktop\DISM-lang.txt"
Plaats DISM-lang.txt als bijlage ter info...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
83
Ik bedoelde taalpakketten, maar dit is verder in orde. Hierbij de volgende Fixlist.

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Herstart hierna de computer en voer Windows Update weer uit. Indien er een foutcode verschijnt plaats hier dan weer een kopie van de CBS map via WeTransfer.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
84
In de bijlage het fixlog.txt bestandje.
ik ga nu proberen om de update te installeren en u hoort van mij.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
85
Wederom is het mislukt, nu al bij het downloaden en geeft foutcode: (0x800f0805)
Even een mededeling van huishoudelijk aard: Helaas ben ik even weg tot woensdagmorgen ( was al afgesproken ).
Sorry voor het ongemak.
87
huib1715 schreef: Even een mededeling van huishoudelijk aard: Helaas ben ik even weg tot woensdagmorgen
Geen probleem, echter geeft Windows Update nu weer een andere foutmelding. Upload wanneer je terug bent weer even een kopie van de CBS map om deze foutcode verder te bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
89
Hallo,

Geen probleem hoor, wat betreft het probleem met de verkenner is dat nu opgelost?

Nieuwe zoekopdracht met FRST naar updates die refereren aan de foutcode: 0x800f0805
  • Open het Configuratiescherm - Programma's en onderdelen.
  • Klik op de link Windows-onderdelen in- of uitschakelen.
    Note: Hierdoor wordt de components hive in het register geladen. Dit is zo meteen nodig. Laat het venster "Windows onderdelen" open terwijl je de resterende stappen uitvoert. Je mag het minimaliseren maar niet afsluiten.
Voer nu het onderstaande uit.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Kopieer en plak het onderstaande blauwe regel in het invoerveld en klik daarna op de knop Zoeken in register..
    • KB3089226;KB3025096;KB3064238
  • Wacht geduldig tot de scan klaar is.
  • Na de scan wordt het logbestand SearchReg.txt aangemaakt (en geopend) vanwaar FRST64.EXE gestart is.
  • Sluit dit logbestand en post het als bijlage in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
90
Windows verkenner doet het plotseling weer.
In de bijlage het gevraagde bestandje
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”