Plaats reactie
1
Alsnog gefeliciteerd PC Web Plus -> 03 okt 2008 - 03 okt 2021

Afbeelding

:oops: netegrev tein raam taal et :busy:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
13 jaar alweer, gelukkig denkt @iEscape er nog aan, ik was het (ook) helemaal vergeten.... :whistle:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
abbs schreef: Met 0 begonnen:
Dertien jaar geleden begon het met een domein bij Lycos als hostingprovider. Online opslag was 300MB (inclusief database) en het maandelijkse dataverkeer was 5GB, destijds moest je nog upgraden tegen betaling om online te blijven. Al snel werd Lycos overgenomen door Strato, wat een rampenplan was dat.

Het begon met IP-blocks via hpHosts, wat later is overgenomen door Malwarebytes. Op die blacklist stonden veel domeinen (IP-adressen) van Strato, niet onterecht want op vele shared servers was inderdaad gewoon malware aanwezig. Dat hpHosts de IP-ranges blokkeerde was ook terecht.

Echter drong dat bij Strato niet snel door, ik heb destijds uren aan de telefoon - in de wachtrij gehangen - om mijn beklag te doen. Als je al een medewerker te spreken kreeg was het vaak pas in de avond. Soms zelfs een Duitse medewerker, die gebrekkig Nederlands sprak en je direct weer in de wacht plaatste op een andere lijn voor een Nederlandse medewerker.

Lang verhaal kort! Na weken en avonden bellen met Strato was ik het zat, ik had toen tien links van domeinen opgezocht die malware actief online hadden. De eerste de beste medewerker gaf ik die links door om te openen. Op de achtergrond hoorde ik 'biepjes' dat er iets in quarantaine werd gezet..... ;D

Strato ging dat niet oplossen, toen heb ik een (spoed) verhuizing voorgesteld, inclusief het crediteren van alles bij Strato. Daar ging het bedrijf mee akkoord.
Sindsdien (eind 2009) draait dit forum op de servers van Antagonist, met de nodigde upgrades en wijzigingen en ook soms ook probleempjes, maar die worden snel opgelost.

In het kort is dit 13 jaar PCW+
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”