Plaats reactie
32
Het is inderdaad niet netjes om de beloofde 10 GB bij registratie te beperken tot 5 GB. Ik ben wel benieuwd of je meer dan 10 GB bij elkaar kan sparen via invites, dus blijf het wel gebruiken. OneDrive vind ik erg traag werken, ik heb die App ook volledig uit Windows verwijderd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
33
geeft de software van Blomp 1 PB
1 PB? Bedoeld je nu MB of TB?
Dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn? 2 TB voor € 0,12 cent per jaar......
Ja, je moet dan ook iets verder lezen dan de neus lang is. Alle abonnementen zitten nu op € 0,01 p/m. Maar dat is fout omschreven, een echt lokkertje.
Totaal: € 0,01
*Door een éénmalige transactie van 1 cent wordt je bankrekening bij ons geverifieerd
Dus die ene cent is niet per maand maar alleen om de rekening te verifieren. Daarmee kun je dan 1 maand gratis proberen.
Daarna is het dus 8,95 p/m voor 500 GB en € 15,95 voor 1 TB.
Greetings, Black Tiger.
34
Er staat echt 1 PB bij de drive in de verkenner, als in 1 PetaByte (1000 TB). :D
Afbeelding
Black Tiger schreef: Ja, je moet dan ook iets verder lezen dan de neus lang is. Alle abonnementen zitten nu op € 0,01 p/m. Maar dat is fout omschreven, een echt lokkertje.
Dat moet ik inderdaad, shame on me... :-[
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
35
Hahaha, ik dacht dat de benaming anders was maar inderdaad, dan gebruiken zij al de nieuwe benaming. :D
Misschien een bugje dat het 1 PB is, ik ga er toch van uit dat de waarde in het Dashboard uiteindelijk zal tellen.
Greetings, Black Tiger.
37
Dit zal inderdaad een bug zijn, maar die zitten er nog wel meer in. Bij het uploaden van meerdere (grote) ISO-bestanden crasht de Z-drive.

@abbs Google Drive heb ik ooit wel gebruikt, maar deed nogal moeilijk over met wachtwoord beveiligde zipjes en encrypted files die niet gescand konden worden. Maar misschien is dat nu anders.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
40
Er komt bij Google online opslag ook een wijziging met ingang van 1 juni 2021. Wie Google Foto’s nu nog (onbeperkt) gebruikt, wordt het aantal GB meegerekend bij Google Drive 15 GB free opslag.
Klik hier om het artikel te lezen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
41
Dat klopt, gelukkig wordt de opslag van foto's die voordien gedaan wordt niet meegeteld en is het alleen van toepassing voor nieuwe foto's/video's van "hoge kwaliteit" en volledige kwaliteit.
Maar ja, wie gaat er ook lage kwaliteit opslaan, niemand denk ik.
Het blijkt in elk geval nog een interessant alternatief en ze zijn goedkoper dan icloud. Althans voor degenen die zouden willen betalen.
Greetings, Black Tiger.
42
Ik begin nu twijfels te krijgen over de opslag van Google Drive.
Was net even hier aan het lezen en dan begin ik me toch vragen te stellen.
This change does not take effect for another six months, so you don’t need to do anything right now. And once this change does take effect on June 1, 2021, over 80 percent of you should still be able to store roughly three more years worth of memories with your free 15 GB of storage. As your storage nears 15 GB, we will notify you in the app and follow up by email.
Betekent dit dat de opslag die je dus voor 1 juni2021 doet en gratis blijft, ongeveer 3 jaar bewaard wordt of hoe moet dit gelezen worden? Geen garanties?
Greetings, Black Tiger.
43
Nee, het vet gedrukte betekent dat de meeste mensen zeker 3 jaar lang nodig hebben om die gratis 15 GB te vullen met hun foto’s. We hebben het dan natuurlijk niet over professionele fotografen.
Ik maak niet zoveel foto’s. Het zou mij zeker 20 jaar kosten om 15 GB aan foto’s te maken.
Mijn gratis opslagruimte bij Google zal dus niet snel vol raken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “NAS, Cloudopslag & Webhosting (Servers)”