Plaats reactie
1
Goede morgen,

Ik kom er net via een laptop die ik maar een paar x per jaar gebruik achter dat mijn emsisoft anti malware verlopen is. Blijkbaar al meer dan 50 dagen :eek: Nu is dat bij die laptop niet zo'n ramp maar op mijn gewone pc is hij dus ook al lang verlopen.

Nooit een melding van gehad.
Maakt ook allemaal niet uit maar nu krijg ik de melding dat ik moet verlengen en moet ik mijn accountgegevens invullen waarop ik van hun een securitycode krijg. Echter geeft hij na het invullen van die code telkens aan dat de proefversie (ik had de betaalde) verlopen is en vervolgens wordt t programma gesloten :hmm:
Hoe krijg ik het verlengd?

Ik heb ook Malware bytes draaien. Is het dan wel nodig om emsisoft te verlengen?
Groetjes Barbara
2
Hallo,

Heb je de betaalde of gratis versie van Malwarebytes?
Echter geeft hij na het invullen van die code telkens aan dat de proefversie (ik had de betaalde) verlopen is en vervolgens wordt t programma gesloten :hmm:
Hoe krijg ik het verlengd?
Heb je al een code gekocht?

Zo ja word dan hier die code weergegeven: https://my.emsisoft.com/login
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Ik heb de premium versie van malware bytes.

Nog geen code gekocht omdat ik niet zover kom. Via de link kom ik in hetzelfde scherm wat ik ook krijg als ik het programma start. Vul netjes de velden in, krijg een security code van hun die ik ook invul en vervolgens krijg ik de melding dat de proefversie verlopen is en sluit het programma.
Ik had de betaalde versie van emsisoft.
Groetjes Barbara
4
Hallo,

Ik denk dat je die melding van Emsisoft krijgt doordat de scanner nu als proefversie word gezien omdat deze al 50 dagen verlopen is.

Dan over Malwarebytes voor hoelang geld die licentie?
De premium versie word nu gezien als een volwaardige real-time anti-malware scanner net als die van Emsisoft.
Dus zolang deze licentie geldig is ben je beschermt, dan is het nu niet nodig een licentie voor Emsisoft te kopen.
Want 2 real-time anti-virusprogramma's werken elkaar tegen en kunnen ook je pc vertragen.
Emsisoft kan je wel als on-demane scanner blijven gebruiken.

Dus je kan nu rustig kijken wat je verder wil als anti-virus zolang de licentie van Malwarebytes geldig is.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”