Plaats reactie
1
Hoi, ik wil graag weten of je ergens kunt zien of je cd's kunt branden op je pc?? Het boekje kan ik nergens vinden....

Op mijn oude pc had ik 2 disc drives, 1 was dus om te branden.... maar deze pc heeft er maar 1... wel staat er op "compact disc rewritable" dus ik zou zeggen van wel??

Kan ik dit nog ergens terug vinden op de pc zelf?

Zo ja, dan zou ik ook graag willen weten waar ik een goed programma kan downloaden om te branden.. ik had altijd nero geloof ik maar heb al zo'n 10 jaar geen cd gebrand...

Alvast bedankt!
2
Hoi.

Je zou meer informatie moeten geven, dat is handig voor een helper.
Voer onderstaande uit:
Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Kakie schreef: 29 jun 2020 17:09 Hoi, ik wil graag weten of je ergens kunt zien of je cd's kunt branden op je pc??
Ja, hier de mogelijkheden:
  1. Willekeurige Toegang, Ondersteunt Schrijven, Ondersteunt Verwijderbare Media
  2. Leesmogelijkheden: CD-R, CD-RW, CD-ROM, DVD-RAM, DVD-ROM, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-R DL, DVD+R DL
  3. Schrijfmogelijkheden: CD-R, CD-RW, DVD-RAM, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-R DL, DVD+R DL
Afbeelding
Kakie schreef: 29 jun 2020 17:09 Zo ja, dan zou ik ook graag willen weten waar ik een goed programma kan downloaden om te branden..
Voor me is deze Ashampoo Burning Studio 2020 een goed brand-applicatie.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Ok mooi, bedankt! :good:

Ik zie meerdere opties, ik heb mp3 bestanden dus wil gewoon een cdtje met muziek branden.. dus ik neem aan de optie "audio+muziek" kiezen en dan "mp3 - wma- schijf creeren" ? of de eerste optie "audio cd creeren" ?


Kan ik speccy gewoon verwijderen neem ik aan of moet ik een speciale tool gebruiken om deze te verwijderen?
6
https://www.imgburn.com/
Vind ik fijn alhoewel ik tegenwoordig alles met USB sticks doe.
En een echte audio cd is wat anders dan een data cd met mp3'tjes.
Kan wel worden afgespeeld op het apparaat? en wat is dat?

Speccy eet geen brood hoor maar via programma's ook gewoon te verwijderen.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
7
Kakie schreef: 30 jun 2020 15:30 Ik zie meerdere opties, ik heb mp3 bestanden dus wil gewoon een cdtje met muziek branden.. dus ik neem aan de optie "audio+muziek" kiezen en dan "mp3 - wma- schijf creeren" ? of de eerste optie "audio cd creeren" ?
Waar zie je meerdere opties?
Ik neem aan bij Ashampoo brand applicatie?
Zo Ja, inderdaad Áudio CD aanmaken/creëren.
pearl schreef: 30 jun 2020 16:09 En een echte audio cd is wat anders dan een data cd met mp3'tjes.
Kan wel worden afgespeeld op het apparaat? en wat is dat?
Dat is inderdaad een goede vraag van pearl, waar wil je die CD met muziek afspelen?

Ik zou Speccy (ook) niet verwijderen, het is altijd handig.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
8
De muziek wil ik afspelen in de cd speler van mijn auto (mogelijk ook een normale cd speler) maar voor nu vooral in de auto
9
Ik ben auto-loos, dus weet ik niet hoe je CD moet branden voor in de auto. Dacht dat is afhankelijk van de speler in de auto.
Het antwoord laat ik aan een ander over.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
10
Dat ligt inderdaad aan je audioradio. Er zijn er die mp3 cd's aan kunnen, er zijn er ook die dat niet kunnen.
Echter als je (zoals je schrijft) deze later ook op een gewone cd speler wilt kunnen afspelen, dan zal het audio formaat moeten zijn.
De oudere gewone cd spelers kennen geen mp3.

Of je moet alweer een moderne hebben (als die er zijn, heb ik niet nagekeken).

Het beste is dus dat je even in de handleiding van je apparatuur (autoradio en cd speler) na kijkt of deze mp3 aan kunnen. Zoja, dan kun je een mp3 cd branden, daar past immers veel meer muziek op dan op een audio cd.
Greetings, Black Tiger.
11
ik heb wel vaker gebrande cd's in mijn auto afgespeeld dus dat moet in principe kunnen, auto is uit 2013 dus nog geen oude cd speler ofzo... Alleen ik heb al zo lang geen cd's meer gebrand en gebruikte altijd Nero dus ben vergeten hoe dat precies allemaal moet :-[

dus toch voor optie 2 gaan in het programma ashampoo: ""mp3 - wma- schijf creeren" ?
12
Je kunt ook kijken bij CD’s die je afspeelt in de auto.
Zet zo’n CD in de pc, en kijk via de verkenner welke extensie die liedjes hebben.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
14
ok bedankt, ik probeer het wel gewoon.. heb toch een hele stapel lege cd's dus komt goed :good:

bedankt voor de hulp!

(misschien topic nog eventjes openlaten mocht ik nog tegen iets aanlopen tijdens het branden of wat dan ook)
15
Dit topic blijft open, laat het resultaat maar weten . . .
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”