Plaats reactie
20
Ok. Vul je wachtwoord in en klik op Login.
Maak vervolgens opnieuw een screenshot.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
21
Uiteraard is het wachtwoord fout, want ik ken het wachtwoord. Dat levert bijgaand screenshot op.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
22
Als je op de drie puntjes klikt in het wachtwoordveld, kan je dan je ingevoerde wachtwoord zien ?
Let op met hoofd- en kleine letters, vermijd spaties in je wachtwoord.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
24
Typ je wachtwoord eens in Notepad zodat je het ziet en kopieer en plak het vervolgens in het wachtwoord veld.
Lukt dat ook niet, gebruik dan eens een andere browser.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
25
Welk wachtwoord moet ik dan in typen? Ik gebruik nu Admin, want het eigenlijk wachtwoord ken ik niet. Ik heb het wachtwoord nu ingegeven op de manier die jij voorstelde en het resultaat is hetzelfde.

Ik heb de procedure ook gevolgd in een andere browser (Edge i.p.v. Chrome). Hetzelfde resultaat.
26
Welk wachtwoord moet ik dan in typen? Ik gebruik nu Admin, want het eigenlijk wachtwoord ken ik niet.
Je had toch een wachtwoord aangemaakt ?
Eerder zeg je namelijk "Uiteraard is het wachtwoord fout, want ik ken het wachtwoord."
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
29
Ik heb de servicetool van KPN gebruikt en daarmee de Experia Box teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Nu kon ik Admin openen door het veld Wachtwoord leeg te laten en op Login te klikken. Vervolgens kon ik een wachtwoord meegeven en in de Box komen.

Heren, bedankt voor het meedenken!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”