Plaats reactie
18
Goedemorgen
Ik heb gedaan wat u heeft geadviseerd.
Maar helaas het blijf de foutmelding geven.

Ik was vergeten om deze foutmelding erbij te zetten.

De instellingen voor u account Marjo zijn verouderd.

Is hier een oplossing voor.
Alvast bedankt.
Gr Marjov
19
Hallo,

Deze foutmelding duidt vaak op het gebruik van een zwak wachtwoord, of het ontbreken van een mogelijkheid tot het herstellen van een account middels een telefoonnummer.
Stel eens een sterker wachtwoord in in Gmail en voer eventueel je telefoonnummer als je dat nog niet hebt gedaan.

p.s. Zeg maar je hoor... ;)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
20
Goedemiddag
Het wachtwoord wat ik gisteren heb veranderd gaf een sterk wachtwoord aan.
Dus als ik mijn telefoonnummer invoer kan het verholpen zijn denk je.

Gr Marjov
22
Goedemiddag
Nu dat gedaan lijkt het of ik wel kan verzenden maar niets ontvangen.
En het geeft toch weer de foutmelding Dit account kan niet worden geopend Gmail mogelijk moet u het wachtwoord bij werken of u account machtigen om te synchroniseren
Wat nu
Gr Marjov
24
goedenavond
Ik heb wel net jullie mail ontvangen maar op het moment krijg ik toch weer de foutmelding. ook de melding dat account is verouderd
De mail is wel verzonden maar weet niet of hij weg is
Ik heb het gmail programma wel weer op de tablet.
Wat wel raar is als ik de gmail opstart via Google hij het dan wel doet en via mailbox Windows 10 de foutmelding geeft.
Misschien zit daar iets waardoor het niet goed gaat.
Is hier een simpel oplossing voor
Gr MarjoV
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
25
Hallo,

Wat Microsoft zelf aangeeft is dat deze melding veroorzaakt wordt door het gebruikte wachtwoord. Zie ook dit artikel van Microsoft.
Mijn advies zou toch zijn om nogmaals het wachtwoord te wijzigen, en dan voor een compleet ander wachtwoord te kiezen zonder enige overeenkomsten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
26
Goedemiddag
Ik heb het wachtwoord veranderd Maar het lijkt niet te werken.
Lijkt niet op wat ik had maar misschien toch een nog ijzer sterk wachtwoord verzinnen.
Gr Marjov
27
Gebruik in ieder geval een wachtwoord (minimaal 8/10 karakters) bestaande uit hoofd- en kleine letters, cijfers en leestekens.
Voorkom het gebruik van woorden die in een woordenboek te vinden zijn, ook herleidingen naar namen zijn een zwakke schakel in een wachtwoord.

Een wachtwoord zoals FamJansen2020 is natuurlijk heel zwak, ondanks het gebruik van 13 karakters. Fam!J@ns3n*2*2* daarentegen is alweer een stuk sterker. Je vervangt de a door een apenstaartje en de e door het cijfer 3 en gebruikt speciale tekens.

Complexe wachtwoorden zijn niet te onthouden, gebruik daarom bij voorkeur een wachtwoordbeheerder, KeePass Password Safe is een handig (gratis) programma om je wachtwoorden te beheren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”