Goedemorgen.
Mijn e-mail Google account op de deskop geeft steeds foutmeldingen aan.
De foutmelding is dat hij de e-mail niet kan openen. Als ik het eraf haal en opnieuw er in zet doet hij het weer een poosje maar dan komt dezelfde foutmelding weer.
Op mijn tablet geeft hij deze foutmelding nog niet.
Hoe kan ik dit oplossen.
En ik wens jullie allemaal sterkte met deze crisis die de hele wereld en ons land in zijn greep heeft.
Alvast bedankt Marjov
5
Gebeurd dat met één e-mailbericht of met alle e-mailberichten?
Om te testen, stuur naar jezelf een e-mailbericht van Gmail en een e-mailbericht van xmsnet.marjov schreef: 19 mar 2020 13:43 Hier komen de account van Gmail en xmsnet binnen.
Mijn Gmail account geeft deze melding.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom
born to be free is the way to freedom
6
Goedenavond
Sorry voor mijn late reactie.
Nadat ik mijn Gmail account had verwijdere en er opnieuw weer heb opgezet werkte het weer.
Maar we zijn nu een dag verder en weer gaf hij de foutmelding.
Dat mijn account was verouderd en niet meer werkte.
Nu heb ik het weer verwijderd en opnieuw erop gezet en het werkt weer
Maar dat zal niet de bedoeling zijn.
Is hier een oplossing voor.
Gr Marjov
Sorry voor mijn late reactie.
Nadat ik mijn Gmail account had verwijdere en er opnieuw weer heb opgezet werkte het weer.
Maar we zijn nu een dag verder en weer gaf hij de foutmelding.
Dat mijn account was verouderd en niet meer werkte.
Nu heb ik het weer verwijderd en opnieuw erop gezet en het werkt weer
Maar dat zal niet de bedoeling zijn.
Is hier een oplossing voor.
Gr Marjov
7
Goedeavond
De Gmail blijft foutmelding geven.
(Dit account kan niet worden geopend Gmail. Mogelijk moet u het wachtwoord bij werken of u account machtigen om te synchroniseren naar dit apparaat)
Het heeft het altijd gedaan maar de laatste week geeft hij deze melding steeds.
Is hier een oplossing voor
Gr Marjov
De Gmail blijft foutmelding geven.
(Dit account kan niet worden geopend Gmail. Mogelijk moet u het wachtwoord bij werken of u account machtigen om te synchroniseren naar dit apparaat)
Het heeft het altijd gedaan maar de laatste week geeft hij deze melding steeds.
Is hier een oplossing voor
Gr Marjov
8
Hallo,
Controleer het volgende eens. Open de Mail app van Windows 10 en klik met de rechtermuisknop op het Gmail-account.
Klik hier op Accountinstellingen en vervolgens op Synchronisatie-instellingen voor Postvak wijzigen. Hoe staat dit bij jou ingesteld?
Controleer het volgende eens. Open de Mail app van Windows 10 en klik met de rechtermuisknop op het Gmail-account.
Klik hier op Accountinstellingen en vervolgens op Synchronisatie-instellingen voor Postvak wijzigen. Hoe staat dit bij jou ingesteld?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Goedemorgen
De e-mail doet het weer voor even denk ik
Na een dag geeft hij vaak weer de zelfde foutmelding aan.
Dan verwijder ik de e-mail en doe het weer opnieuw erop zetten,
Dit doet hij alleen op de PC.
Niet op de tablet of telefoon
gr Marjov
De e-mail doet het weer voor even denk ik
Na een dag geeft hij vaak weer de zelfde foutmelding aan.
Dan verwijder ik de e-mail en doe het weer opnieuw erop zetten,
Dit doet hij alleen op de PC.
Niet op de tablet of telefoon
gr Marjov
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
10
Hallo,
Plaats ook nog even een screenshot zodat de instellingen van de synchronisatieopties ook zichtbaar zijn.
Plaats ook nog even een screenshot zodat de instellingen van de synchronisatieopties ook zichtbaar zijn.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
12
Hallo,
Dit staat in ieder geval allemaal correct ingesteld, maak je toevallig gebruik van de "Authenticatie in twee stappen" van Google?
https://support.google.com/accounts/ans ... roid&hl=nl
Zo ja, neem dan deze how-to van Menno Schoone eens door. Middels het genereren van App-wachtwoorden kan je het probleem dan wellicht verhelpen.
https://www.schoonepc.nl/vragen/nb85-02 ... ramma.html
Dit staat in ieder geval allemaal correct ingesteld, maak je toevallig gebruik van de "Authenticatie in twee stappen" van Google?
https://support.google.com/accounts/ans ... roid&hl=nl
Zo ja, neem dan deze how-to van Menno Schoone eens door. Middels het genereren van App-wachtwoorden kan je het probleem dan wellicht verhelpen.
https://www.schoonepc.nl/vragen/nb85-02 ... ramma.html
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Goedemorgen
Aller eerst bedankt voor jullie meedenken.
Ik zag dat op 16 maart een iPhone had in gelogd maar ik heb geen IPhone.
Dus heb ik mijn wachtwoord veranderd.
Ik hoop dat het nu wel blijft werken op de PC.
Voor iedereen die nu thuis aan het werk is of eigenlijk iedereen die dit leest heel veel sterkte de komende tijd.
Gr Marjov
Aller eerst bedankt voor jullie meedenken.
Ik zag dat op 16 maart een iPhone had in gelogd maar ik heb geen IPhone.
Dus heb ik mijn wachtwoord veranderd.
Ik hoop dat het nu wel blijft werken op de PC.
Voor iedereen die nu thuis aan het werk is of eigenlijk iedereen die dit leest heel veel sterkte de komende tijd.
Gr Marjov
14
hoi
allemaal
Hier weer een berichtje van mij
Helaas heeft het niet gewerkt.
dit zijn de bijlages van de Google beveiliging
Ik weet nu niet zo goed meer wat te doen.
ik ben een leek hier in
hopelijk kunnen jullie me uitleggen hoe ik dit kan veranderen
gr Marjov
allemaal
Hier weer een berichtje van mij
Helaas heeft het niet gewerkt.
dit zijn de bijlages van de Google beveiliging
Ik weet nu niet zo goed meer wat te doen.
ik ben een leek hier in
hopelijk kunnen jullie me uitleggen hoe ik dit kan veranderen
gr Marjov
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
15
Hallo,
Verwijder (tijdelijk) eens het Gmail-account op alle apparaten en stel deze alleen in de Windows 10-app in. Dan kan je even checken of deze dan wel blijft werken, om zo het één en ander uit te sluiten.
Verwijder (tijdelijk) eens het Gmail-account op alle apparaten en stel deze alleen in de Windows 10-app in. Dan kan je even checken of deze dan wel blijft werken, om zo het één en ander uit te sluiten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)