Plaats reactie
1
Net dashlane geinstalleerd. Krijg echter steeds melding dat chrome extension niet beschikbaar is.
Is hier een oplossing voor?
3
Dank voor he reactie. De suggestie geeft Dashlane zelf ook en had ik al nagelopen. Probleem is hiermee niet opgelost.
Als ik dashlane aan mijn browser (chrome) wil koppelen krijg ik de volgende melding;
Our chrome extension is temporarily unavailable.
Please check back in 24 hours.
Deze tekst zie ik nu al bijna 24 uur verschijnen. Wat mij niet duidelijk is of dit nu een storing is of niet.
Wel mail naar Dashlane verstuurd maar helaas geen reactie
6
Ook als ik bij Dashlane naar extensies beheren ga en ik kies voor chrome krijg ik ook de melding: our chrome extension is temporarily unavailable. Zou mooi zijn als ik van Dashlane zou kunnen horen of het een storing is bij hun dan weet ik tenminste wat. Nu blijf je maar proberen
7
Turbos schreef: 11 feb 2020 10:36 Ook als ik bij Dashlane naar extensies beheren ga en ik kies voor chrome krijg ik ook de melding: our chrome extension is temporarily unavailable. Zou mooi zijn als ik van Dashlane zou kunnen horen of het een storing is bij hun dan weet ik tenminste wat. Nu blijf je maar proberen
Is alles up-to-date?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
Onderstaande bericht inmiddels gekregen van Dashlane. Probleem ligt dus bij hun en Google. Zal dus af moeten wachten.

In ieder geval bedankt voor je hulp

Hi,

Thank you for your message. I'm Edgar and I'll help you with this.

Our Chrome extension is temporarily unavailable. We are working with Google to have it back as soon as possible.

In order for you to get the latest information on this issue in real time, we invite you to check out status page where we'll post updates as soon as we made progress.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”