Plaats reactie
1
Ik las vandaag dat er  apps zijn voor nummerherkenning   erg makkelijk omdat je toch wel regelmatig gebeld word onder dat iemand zijn nummer achter laat
Er bestaan allerlei (gratis) apps die nummers van anonieme bellers (en sms’ers) kunnen achterhalen. Ook kun je vaak deze nummers vervolgens op een zwarte lijst zetten. Zo zijn er zoveel voor Android- en iOS-telefoons talloze apps te vinden.

Kan iemand mij zeggen wat een betrouwbare app durf niet zomaar iets te downloaden

vr groet Ayla
2
ayla schreef:Ik las vandaag dat er  apps zijn voor nummerherkenning   erg makkelijk omdat je toch wel regelmatig gebeld word onder dat iemand zijn nummer achter laat
Er bestaan allerlei (gratis) apps die nummers van anonieme bellers (en sms’ers) kunnen achterhalen. Ook kun je vaak deze nummers vervolgens op een zwarte lijst zetten.
Mijn mening: Allemaal onzin en waardeloos, weer een app op de smartphone, weer een leverancier die jouw privé gegevens in bezit krijgt.
Neem je een betaald app moet je inschrijven. Vaak is uitschrijven lastig, of je bent jouw eigen gegevens kwijt, met welk e-mailadres hebt je geregistreerd (?) e.a.
Neem je een gratis app, krijgt je reclame gratis erbij.

Het beste is zeer zuinig zijn met jouw tel-nr, op de smartphone instellen dat alleen contacten jouw kan bellen (kondig beller aan), nooit oproep van onbekende beller(s) opnemen.

Onthoud dit: Microsoft belt je nooit & never.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
@oEscape Dank je wel  ben weer blij met je antwoord
soms lijkt iets mooi maar wat je schrijft gewoon zuinig zijn met het tel-nr

vriendelijke groet Ayla
4
Iemand die belt zonder zijn nummer achter te laten kan je ook negeren. Als het echt belangrijk is bellen ze wel opnieuw.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”