Gesloten
1
Ik heb sedert 14 dagen VPN-line van Avast geïnstalleerd. Sedertdien is alles enorm traag, krijg meestal het bericht "Site is niet bereikbaar" (of zoiets in die aard), Google is elk spoor kwijt. Ik ga die VPN-line onmiddellijk opzeggen en hoop dan dat alles weer min of meer normaal zal kunnen verlopen. Kunt u mij bijkomend advies geven? Of ben ik helemaal fout?
2
In plaats van opzeggen zou je eerst eens VPN-line van Avast kunnen de-installeren en daarna de computer herstarten.
Geeft dat verbetering ?
Zo niet, doe dan het volgende zodat we meer informatie over je computer krijgen.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

Verplaats het gedownloade bestand naar je bureaublad. Maak geen snelkoppeling.
Rechtsklik op FRST.exe dan wel FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
Lees ook deze review van Avast SecureLine VPN eens helemaal door: https://vpndiensten.nl/vpn-aanbieder/avast-secureline/
Internetten via een VPN zal de internetsnelheid altijd wat verlagen, maar bij Avast SecureLine VPN wordt de internetsnelheid gehalveerd of nog erger, volgens deze review.
Als je al wilt internetten via een VPN, dan is die van Avast geen aanrader volgens die website.
4
Dank u vriendelijk. Ik dorst het u niet vertellen, maar ik had gisteren in volle woede de Avast VPN-line reeds verwijderd.
Nogmaals bedankt en sorry.
7
Kunnen we dit topic afronden of heb je nog hulp nodig ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
9
Bij deze is dit topic gesloten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”