Ik doe een volledige scan met Housecall.
Problemen blijven trouwens elke keer terug komen.
Paar uur tot een dag wordt ik geblokt en heb CAPTCHA
Ik laat het je weten. Volledige scan duurt wel ff
33
Geen enkele dreiging of wat ook gevonden met Housecall of Windows Defender
Vanmorgen was alles weer goed, gisteren hele dag "geblokkeerd" geweest...….
Die heeft standaard geen toegang tot wifi. Dat heb ik uitgeschakeld
Vanmorgen was alles weer goed, gisteren hele dag "geblokkeerd" geweest...….
Waarschijnlijk mijn Kobo Ereader.PeterJ schreef:Er is toch een duidelijk verschil tussen je screenshot in bericht #16 en #28.
Wat is het apparaat Phone/Tablet ?
Die heeft standaard geen toegang tot wifi. Dat heb ik uitgeschakeld
Laatst gewijzigd door Daan van Silfhout op 05 aug 2019 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
38
Het is heel gek..maar de ene keer als ik scan krijg ik 1 melding (Ereader) en als ik daarna scan, krijg ik er meerdere
Zie info in de volgende posts
EDIT: in de laatste post staat info over ereader...en daarin wordt poort 5555 inderdaad genoemd
Zie info in de volgende posts
EDIT: in de laatste post staat info over ereader...en daarin wordt poort 5555 inderdaad genoemd
Laatst gewijzigd door Daan van Silfhout op 06 aug 2019 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
44
Hoi Peter
Ben weer terug van weg geweest..
Het MAC-adres van mijn Kobo Ereader is 00:90:A2:25:81:50 (IP= 192.168.1.18)
MAC-adres van mijn telefoon is: 88:b4:a6:7d:3a:bd (IP= 192.168.1.11)
Ben weer terug van weg geweest..
Het MAC-adres van mijn Kobo Ereader is 00:90:A2:25:81:50 (IP= 192.168.1.18)
MAC-adres van mijn telefoon is: 88:b4:a6:7d:3a:bd (IP= 192.168.1.11)
Laatst gewijzigd door Daan van Silfhout op 22 aug 2019 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.