Plaats reactie
91
Als ik in Internet Explorer via login.live.com/ inlog kom ik weer op het accountoverzicht met allemaal reclame. Ik zag nu dat daar wel een mogelijkheid is om naar de e-mails te gaan. Ik heb daar op de laatste e-mail geklikt die ik van pcwebplus heb ontvangen en toen was er weer zo'n enorm lang adres. Dus ik neem aan dat dit zo hoort.

Al mijn accounts waar ik inlog hebben zijn niet van live.com, maar van outlook.com en hotmail.com. Kan het zijn dat dit de oorzaak is voor het ellenlange adres? In het adres staat immers eerst live.com, vervolgens een serie willekeurige tekens, daarna het wat oudere outlook.com, daarna weer een serie willekeurige tekens en pas dan het nog oudere hotmail.com.
92
Kopieer dat lange adres eens en plak dat in een privé-bericht naar mij.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
93
Download en installeer de nieuwste versie van Java hier
Klik op 'Gratis Java-download' en vervolgens op 'Ga akkoord met de licentiebepalingen en start de gratis download'.
Download het installatiebestand (jxpiinstall.exe) en start het vervolgens.
Klik op Install en daarna op Install>.

Enige verbetering na een herstart ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
97
Ik denk dat je in de war bent met Adobe Reader.
De nieuwste versie van Adobe Flash Player is 32.0.0.207.

Download de nieuwste versie HIER.
Let op: Haal op de website alle vinkje(s) weg bij de optionele aanbiedingen zoals:
  • Ja, installeer het gratis hulpprogramma McAfee Security Scan Plus
  • Ja, installeer McAfee Safe Connect
  • Ja, installeer Google Chrome als mijn standaardbrowser.
  • Ja, installeer Google Toolbar voor Internet Explorer.
en klik dan op Nu bijwerken of Nu installeren.
Installeer het vervolgens.

Herstart de computer en vertel of er verbetering is.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
98
Ja, dat was de Reader. De Flash Player had ik helemaal niet op de computer, maar heb ik nu geïnstalleerd.

Voor wat betreft het lange adres bij het inlogscherm is er helaas geen verbetering.
99
Is er wel verbetering mbt de verschuiving naar rechts op het inlogscherm ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
100
Ik zie nog geen verbetering. Het is niet zo dat het scherm nu minder naar rechts uitklapt.

Twee uur geleden kreeg ik een melding van Windows 10 dat de ondersteuning voor mijn versie stopt. Als ik die ondersteuning zou willen blijven houden tot november 2019 moest ik de computer opnieuw opstarten. Vervolgens is de computer bijna twee uur bezig geweest met deze update.Daarna was onder meer de achtergrond van het bureaublad veranderd en was er direct naast het startmenu een witte zoekbalk gekomen die minstens twee keer zo breed is als de oude zwarte zoekbalk.

Aangezien de computer bijna twee uur bezig was met zoiets simpels als het verlengen van de ondersteuning en dat daarna onder meer de achtergrond van het bureaublad was veranderd, vraag ik me af of die melding van Windows ook echt van Windows afkomstig was.
101
Mogelijk heeft Windows 10 een grote versie update gedaan.
Start het programma winver via Start - Uitvoeren. Welke Windows 20 versie wordt er dan getoond ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
102
Bij Start is de mogelijkheid Uitvoeren verdwenen. Helemaal links in het Startmenu staan van boven naar beneden deze opties: Gebruiker, Documenten, Afbeeldingen, Instellingen, Aan/uit. Daarom heb ik tegelijk de knop op het toetsenbord met het Windowslogo en R ingedrukt. Toen verscheen Uitvoeren. Er staat nu dat ik versie 1903 heb, Volgens de melding die ik in het vorige bericht noemde had ik eerst versie 1803.
103
Er staat nu dat ik versie 1903 heb, Volgens de melding die ik in het vorige bericht noemde had ik eerst versie 1803.
Dan is je Windows 10 versie bijgewerkt naar de laatste versie, Dat bijwerken kan best wel een poos (1 - 2 uur) duren.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
104
We zijn nu drie weken verder en twee van de in het eerste bericht genoemde vijf problemen, zijn erg hardnekkig. Vrijwel elke keer dat ik naar de website van hotmail ga, opent het inlogscherm niet recht naar beneden maar veel meer naar rechts. Verder opent Firefox minstens eenmaal per week tijdens het opstarten uit zichzelf de startpagina, dus zonder dat ik daar op heb geklikt.
 
Na de update van Windows 10 van versie 1803 naar versie 1903, is de foto van het welkomscherm, dat wordt getoond voordat ik bij het bureaublad kom, nauwelijks te zien. Het is net alsof  er voor de foto dubbel matglas is geplaatst.
 
Vandaag heb ik gemerkt dat als ik op Google een naam invoer en vervolgens bij de gevonden resultaten naar Afbeeldingen ga, er slechts drie rijen met afbeeldingen worden getoond. Daaronder staan slechts gekleurde vlakjes. Als ik daarop klik, zie ik wel een link naar de afbeelding, maar de afbeelding krijg ik niet te zien. Als ik op het vlakje klik, gaat de webpagina automatisch naar boven toe waar de eerste drie rijen met afbeeldingen te zien zijn. Als ik op één van die afbeeldingen klik, gebeurt hetzelfde als wanneer ik op een gekleurd vlakje klik: de webpagina gaat, voor zover die nog niet bovenaan stond, helemaal naar boven toe. De afbeelding zelf wordt niet geopend. Als ik op Tools klik opent ook het keuzemenu niet. Als ik echter Afbeeldingen verlaat en terug ga naar Alle en vervolgens daar op Tools klik opent daar het keuzemenu wel.

Vervolgens heb ik Malwarebytes de laptop laten scannen en dat programma deed over de Bedreigingsscan, de meest uitgebreide scan, niet zoals te doen gebruikelijk een paar uur, maar slechts 7 minuten en 54 seconden. Tijdens deze scan werd niets gevonden. De virusscanner had meer tijd nodig, ruim drie kwartier, maar ook dat is veel korter dan anders. Ook de virusscanner vond niets.
105
Vandaag heb ik gemerkt dat als ik op Google een naam invoer en vervolgens bij de gevonden resultaten naar Afbeeldingen ga, er slechts drie rijen met afbeeldingen worden getoond. Daaronder staan slechts gekleurde vlakjes.
Maak daarvan een screenshot, upload het afbeeldingsbestand naar https://imgdumper.nl en post de downloadlink.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”