Hallo,
Bij mijn verzekeringsmaatschappij bestaat de mogelijkheid om in te loggen op mijn verzekeringen.
Log ik in op deze site dan zie ik mijn lopende verzekeringen die elk voorzien zijn van een "button" en als ik op zo'n button klik zou de betreffende verzekering moeten
openklappen zodat ik gedetailleerde info kan inzien van die verzekering.
Nu werkt dat openklappen alleen maar in Internet Explorer (welke ik bijna nooit gebruik) en niet in Google Chrome, Opera en Edge.
Nu is mijn vraag is dit een fout bij de betreffende website dat het openklappen alleen lukt in IE of zijn mijn instellingen in de 3 browsers waar het openklappen niet werkt misschien verkeerd ingesteld waardoor het doorklikken en openklappen niet mogelijk is.
2
Hallo,
Welke site is dat (dan kan ik ook even testen).
Heb je al eens je cookie's enz geleegd (kan bv via Ccleaner).
Welke site is dat (dan kan ik ook even testen).
Heb je al eens je cookie's enz geleegd (kan bv via Ccleaner).
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
3
Hallo abbs,
Ik denk niet dat je kunt testen abbs omdat je om bij "mijn verzekeringen" te komen, waar het probleem met de buttons zich voordoet, moet inloggen naar een beveiligde omgeving via Digidentity.
Ik heb wel zoals je aangaf de cache geledigd en cookies verwijderd met Ccleanner maar dat gaf geen verbetering. De buttons functioneren alleen goed in IE en niet in Chrome, Edge en Opera.
Ik denk niet dat je kunt testen abbs omdat je om bij "mijn verzekeringen" te komen, waar het probleem met de buttons zich voordoet, moet inloggen naar een beveiligde omgeving via Digidentity.
Ik heb wel zoals je aangaf de cache geledigd en cookies verwijderd met Ccleanner maar dat gaf geen verbetering. De buttons functioneren alleen goed in IE en niet in Chrome, Edge en Opera.
4
Doe de volgende test eens met Chrome: Klik met je rechter muisknop op het Chrome icoon > klik dan op "Nieuw incognitovenster" > Chrome opent in een nieuw scherm > test het nu eens uit.Jack1960 schreef: De buttons functioneren alleen goed in IE en niet in Chrome, Edge en Opera.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
5
Hallo,
Helaas, ook met een incognitovenster werken de buttons niet zoals het hoort, klappen niet open. In IE in een inprivate omgeving werken de buttons wel goed.
Kan het zijn dat een verkeerde instelling bij mij in W10 of de browsers Chrome, Opera en Edge het openklappen tegenhoudt?
Als dit niet het geval is zal het toch aan de website liggen die misschien alleen IE ondersteunt?
Helaas, ook met een incognitovenster werken de buttons niet zoals het hoort, klappen niet open. In IE in een inprivate omgeving werken de buttons wel goed.
Kan het zijn dat een verkeerde instelling bij mij in W10 of de browsers Chrome, Opera en Edge het openklappen tegenhoudt?
Als dit niet het geval is zal het toch aan de website liggen die misschien alleen IE ondersteunt?
6
Hallo,
Het zou een Plug-in kunnen zijn die je in die 3 browsers gebruikt en niet in IE.
Zou je Firefox eens kunnen downloaden, daarin niks toevoegen en dan testen.
Het zou een Plug-in kunnen zijn die je in die 3 browsers gebruikt en niet in IE.
Zou je Firefox eens kunnen downloaden, daarin niks toevoegen en dan testen.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
8
Hallo,
Welke beveiliging gebruik je?
Kan je de verzekeringsmaatschappij niet benaderen of er meerdere mensen dit probleem hebben?
Welke beveiliging gebruik je?
Kan je de verzekeringsmaatschappij niet benaderen of er meerdere mensen dit probleem hebben?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
10
Hallo,
Als de beveiliging even uitzet werkt het dan?
Zo nee dan even antwoord van de verzekeringsmaatschappij afwachten.
Als de beveiliging even uitzet werkt het dan?
Zo nee dan even antwoord van de verzekeringsmaatschappij afwachten.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
12
Hallo,
Antwoord van de verzekeringsmaatschappij gekregen:
Het is bekend dat Mijn Verzekeringen af en toe niet helemaal naar behoren werkt. Wij gaan kijken naar het feit dat hij enkel in Internet Explorer opent. Ook is het misschien goed om te weten dat wij hard bezig zijn met het compleet vernieuwen en verbeteren van Mijn Verzekeringen. Wij hopen op een gebruiksvriendelijkere omgeving na deze vernieuwing.
Het lag dus aan de website want nu werkt het in alle webbrowsers weer zoals het hoort.
Bedankt voor het meedenken abbs.
Antwoord van de verzekeringsmaatschappij gekregen:
Het is bekend dat Mijn Verzekeringen af en toe niet helemaal naar behoren werkt. Wij gaan kijken naar het feit dat hij enkel in Internet Explorer opent. Ook is het misschien goed om te weten dat wij hard bezig zijn met het compleet vernieuwen en verbeteren van Mijn Verzekeringen. Wij hopen op een gebruiksvriendelijkere omgeving na deze vernieuwing.
Het lag dus aan de website want nu werkt het in alle webbrowsers weer zoals het hoort.
Bedankt voor het meedenken abbs.
13
Hallo,
Dat is mooi om te horen en fijn dat je nu weet waar het probleem lag.
Bedankt en graag gedaan
Dat is mooi om te horen en fijn dat je nu weet waar het probleem lag.
Bedankt en graag gedaan
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie