Dat klopt, voor zover mij bekend is er nog geen fix gebeurt in versie 1903, maar ik weet het niet 100% zeker omdat zo vaak rare dingen gebeuren en nog niet op alle computers versie 1903 aanwezig is.
Op een ander forum is het iemand wel gelukt om eerst SMB CIFS 1.0 aan te zetten en na een herstart uit te zetten en daarna was alles weer zichtbaar. Maar dat kan ook weer met browsemaster te maken hebben dus dat wil nog niet perse iets zeggen.
Voor ik ook maar iets ga doen, moet ik daar dan in systeem de optie productcode wijzigen of uw versie van windows upgraden voor gebruiken?
Waarom zou je een productcode moeten wijzigen? Versie 1903 komt gewoon met Windows update mee. Hij is sinds kort gereleased voor push zodat hij sneller voor iedereen beschikbaar komt.
Wat je kunt doen om te upgraden is iets vaker naar start -> instellingen -> bijwerken en beveiliging en dan zoeken of zien of hij er nog niet is.
Als je 1903 nog niet er in hebt zitten zou ik daar wel even op wachten totdat die op de machines aanwezig is. Zoals gezegd, komt automatisch, geen productcode wijzigen voor nodig.
Greetings, Black Tiger.