Plaats reactie
1
Geachte kenners. Ik heb verder geen klachten over mijn laptop maar zag vanochtend een e-mail voorbij komen waarin stond dat mijn e-mail gehackt zou zijn en of ik maar even wilde dokken. Ik heb inmiddels wachtwoord veranderd. Zouden jullie voor de zekerheid even willen kijken?


Bedankt alvast. Ik kan vermoedelijk pas morgenochtend reageren.. dat is geen ondankbaarheid.
 
FRST.txt
FRST.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hoi Rudi,

Geen rare dingen, ik zie dat je "Zemana" eens heb geprobeerd daar staan nog een aantal items van.
Dus dat en nog wat lege regels die weg kunnen.

Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  Afbeelding
Fixlist.txt
 
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”