Plaats reactie
1
Ik heb een Google account met momenteel 2 telefoons daarin, een Samsung A5 en een Samsung S8.
De A5 heb ik ingeleverd en gewist, maar ik heb die niet gewist uit mijn account. Ik probeer die nu uit mijn Google account te verwijderen.
Bij de S8 staat een rode knop om die GSM te verwijderen, wat uiteraard niet de bedoeling is, maar bij de A5 zie ik die knop niet en via de aangeboden opties krijg ik die ook niet uit mijn account verwijderd.
Weet  iemand hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen.
Voor de duidelijkheid, ik heb die A5 niet meer en kan hem ook niet in bezit krijgen.
Laatst gewijzigd door PeterJ op 15 dec 2018 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: typo in topicnaam verholpen
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
3
Hoi Abbs,

Deze kende ik nog niet en idd is de A5 nu verdwenen uit de Play Store menu's.
Helaas is geheel verwijderen niet mogelijk, dus in de accountgegevens van Google blijft hij staan.
Ik ben iig weer een stapje verder.
Bedankt.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
4
Hallo Peter,

Ik denk dat niet meer als dit mogelijk is want er staat ook:
Het volledig verwijderen van de apparaten die aan jouw account gekoppeld zijn is niet mogelijk
alleen onzichtbaar maken.


Zoals je nu heb gedaan, ik weet niet als je nu alles opnieuw laat synchroniseren ook het oude toestel word verwijderd omdat hij dan niet gevonden word.
Maar dit weet ik niet zeker.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
Ik vond dit in het Engels, misschien kan het zo wel, dit is van juli 2018 dus vrij recent:
Hi, everyone, I have found out how to delete your old device from google account

first, access to your google account setting page ("sign in & security"),
then choose "security check-up" (get started) *blue words,
then choose "your devices",
then pick the device that you want to remove, and choose "remove" from the menu.
Ik neem aan dat je zelf wel kunt vinden hoe dat ongeveer in het Nederlands heet als je de boel in het Nederlands hebt staan?
Eerder las ik ook nog dingen van Revoke Access. Zo zag ik in mijn eigen telefoon bij het playstore account nog allemaal apps staan die ik al lang niet meer gebruik, wel op vroegere telefoons, die heb ik er allemaal uit gekiept.
Greetings, Black Tiger.
7
Het Engels is idd geen probleem. Door deze stappen kom ik op een plek die ik nog niet gezien had, maar daar staat de gsm inmiddels niet meer in, kan zijn dat de actie van Abbs daar al voor heeft gezorgd.
Die oude apps kwam ik ook tegen en dat heb ik opgeschoond. 
Bedankt voor de suggesties.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”