Banner

MSI

Gesloten
1
hallo,

deze vraag is niet voor mij maar voor iemand die me nauw aan het hart ligt maar bij de hand genomen moet worden...
nu heeft Jan, want zo heet hij een pc gekocht, hij maakt video's...

hij heeft een MSI DESKTOP INFINITE 8RC-259EU aangekocht..
naar mijn gevoel is dat een pc om te gamen, iets waar hij geen idee van heeft wat het is..;
hij werkt met Pinnacle studio HD versie 14 maar dat werkt nu niet meer op z'n nieuwe pc...
kan het zijn dat het oude versie is?

Jan laat veel toe van mij maar van z'n pc moet ik afblijven...
dus ik kan enkel vragen wat jullie ervan denken?
naar mijn gevoel heeft hij een pc aangekocht die veel te zwaar is voor wat hij nodig heeft...

Lynneke
Laatst gewijzigd door PeterJ op 21 nov 2018 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: opmaakcode verwijdert
iedere keer leer ik meer en meer
2
geen idee wat er aan de hand is met de tekst hierboven...
iedere keer leer ik meer en meer
3
Lynneke schreef:geen idee wat er aan de hand is met de tekst hierboven...
Ik heb de attributen in jouw 1e post verwijderd.
Gewoon normaal tekst in typen, zonder 'font, color, size' en andere attributen toe te voegen. Het leest dan ook prettiger voor de helpers en het komt dan ook vriendelijker aan.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
het komt denk ik doordat ik tekst gekopieerd heb uit de mail van Jan
iedere keer leer ik meer en meer
5
@Escape,
Ik heb de attributen in jouw 1e post verwijderd.
Oeps, ik ook :busy:
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
7
sorry, dit begrijp ik niet..;wat is @escape?
Sorry, een typfout. Dat had moeten zijn @iEscape. De tekst na @escape is bedoeld voor iEscape. Blijkbaar hebben iEscape en ik tegelijk je 1e bericht opgeschoond.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
8
ok; heb hem nu, is een naam...kon ff niet volgen..zal wel aan mij liggen, ik ben serieus verkouden..morgen beter...vandaag rustig aan...slaap ze, ik kruip erin...lynneke
iedere keer leer ik meer en meer
10
Lynneke schreef:het komt denk ik doordat ik tekst gekopieerd heb uit de mail van Jan
OK, nu begrijp ik waarom zo veel attributen in jouw 1e post waren.
PeterJ schreef:Oeps, ik ook :busy:
Ja, we zijn gelijk bezig, geen probleem.
Lynneke schreef:hij maakt video's...
naar mijn gevoel is dat een pc om te gamen, iets waar hij geen idee van heeft wat het is..;
hij werkt met Pinnacle studio HD versie 14 maar dat werkt nu niet meer op z'n nieuwe pc...
kan het zijn dat het oude versie is?
Ja, de MSI DESKTOP INFINITE 8RC-259EU is geschikt voor de meest recente games op hoge instellingen.
En als hij geen gamer bent, zeker géén miskoop, het is een zeer goed desktop.
Afbeelding Pinnacle Studio HD versie 14 is inderdaad een verouderd versie. Wordt nu al geadviseerd om te upgraden naar Pinnacle Studio versie 22 (is de nieuwste versie).
En de MSI DESKTOP INFINITE 8RC-259EU desktop is zeer geschikt wanneer men met Pinnacle Studio werkt, voor foto- en videobewerking bieden de processor en videokaart voldoende snelheid.
Ook als men veel met PowerPoint werkt, zeer geschikt voor PowerPoint presentatie(s).

Beterschap  :sheep:   :sheep:   :sheep:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
14
oei, weer niet goed gekeken...bedankt voor de info Abbs...dan zal het de andere worden, staat ook in de aanbieding...groetjes, lynneke
iedere keer leer ik meer en meer
Gesloten

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”