Plaats reactie
1
I was een paar foto's aan het opslaan van bijvoorbeeld deze pagina: https://nl.aliexpress.com/item/Mode-Sport-Fitness-Sieraden-Dubbele-Bokshandschoen-Hanger-Ketting-Chic-Mannen-Hiphop-Ketting-Cool-Mannelijke-Sieraden/32849749494.html?spm=a2g0z.search0104.3.22.750f739eeYpzet&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_1_10065_10068_10890_319_10546_317_10548_5730311_10696_5728811_10084_10083_5729211_10618_10304_10307_10820_10843_5733211_328_5733311_10059_10884_5733411_10887_100031_321_322_10103_5733611_5733111_5732511_5733511-5733611%2Csearchweb201603_1%2CppcSwitch_0&algo_pvid=eb3a76a0-0189-4d4e-b120-521cb6929ad6&algo_expid=eb3a76a0-0189-4d4e-b120-521cb6929ad6-3

Sommige foto's lukten wel en meeste niet en dat heb ik bij meerdere andere product foto's van andere sellers van Aliexpress.

Toen ik zelf het probeerde te maken via Google search en wat dingetjes gedaan heb zijn opeens alle thumbnail foto's op mijn laptop verdwenen, wel kan ik ze nog gelukkig open maken.

IEmand die mij kan helpen?
2
Klik met de rechtermuisknop op een afbeelding en vervolgens 'bewaar afbeelding als'
De afbeeling wordt opgeslagen met de extensie .jp2.
Afbeelding De afbelding(en) die je niet kunt opslaan zijn waarschijnlijk 'beveilig.
Als je een afbeelding niet kunt opslaan, kan je altijd nog een screenshot van maken . .  .  .

Topic verplaatst.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
noori schreef:Toen ik zelf het probeerde te maken via Google search en wat dingetjes gedaan heb zijn opeens alle thumbnail foto's op mijn laptop verdwenen, wel kan ik ze nog gelukkig open maken.
Wat voor wat dingetjes je hebt gedaan dat weet ik niet, ik weet de oplossing ook niet.
Ik weet niet of je met systeemherstel ongedaan krijgt.
noori schreef:Al zou dat helpen heb ik ansog een probleem dat al mijn thumbnails wegzijn van oude foto's.
Het gevolgd van wat dingetjes dat je hebt gedaan, denk ik.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Op google normale dingen die gesteld zijn hoor, niks geks. Kon al die foto's toch niet opslaan, alleen is het dus nu bij alle foto's.

Misschien iemand die mij wel kan helpen? Kan de foto's ook niet uploaden op mijn website:(
6
Om virus/malware uit te sluiten voer onderstaande uit:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
als je wilt natuurlijk.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
hmmmm...ik acht de kans klein dat het een virus is hahaha. Niet dat ik het niet wil doen, majah. NEt even gegeten en ik ga het nog voor het slapen proberen op te lossen. Kan zo niet werken. BEdankt voor je hulp
8
Heb je systeemherstel geprobeerd?
Misschien zijn er andere leden die je kan helpen met die thumbnail.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
11
256mb is wel erg weinig. Ruim alle tijdelijke bestanden eens op en de-installeer niet meer in gebruik zijnde software.
5-10 GB aan vrije ruimte is zeker aan te raden.
Mocht dit geen verbetering geven, post dan de 2 gevraagde logjes van bericht #6.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
12
Momenteel doen mijn foto's het weer, maar mijn PDF bestanden alsnog niet...Dit is wat ik gedaan heb in de tussentijs

1) Ik heb even een paar dingen verwijderd en heb nu 2 gb ruimte meer.
2) Daarnaast heb ik dit ook gedaan: Method 2: Run the DISM Tool.
If the issue persists, I would have you run the DISM tool to check the system health and will try to restore the files.
-Click on 'Start'.
-Enter 'Command prompt' in the Search box.  
-In the list of results, swipe down on or right-click Command prompt, and then tap or click 'Run as administrator'. 
-In the Administrator: Command Prompt window, type the following commands. Press the Enter key after each command:
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth 
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
To close the Administrator: Command Prompt window, type Exit, and then press Enter.

Note: The tool might take 15-20 minutes to finish running, so please do not cancel it.
Also try to install all the pending Windows Updates and latest graphics card drivers.

If the issue still persists, let us know and will be happy to help.

3) ook dit filmpje gekeken; 
Heb dus even mijn ''bibliotheken'' vernieuwd naar standaard.


Heb alle 3 tegelijk gedaan, dus weet niet welke heeft geholpen hahaha. Trouwens methode 2 zat vast op 84,4% en kreeg dit ''DISM failed. No operation was performed.
For more information, review the log file.


The DISM log file can be found at C:\WINDOWS\Logs\DISM\dism.log''
14
Heb alle 3 tegelijk gedaan, dus weet niet welke heeft geholpen hahaha.
Doe nooit meerdere fixen tegelijk. Deze kunnen elkaar in de weg zitten en Windows om zeep helpen.
Trouwens methode 2 zat vast op 84,4% en kreeg dit ''DISM failed. No operation was performed.
Stap 2 heeft dus niets gedaan en kan conflicteren met stap 3 (met name op de opdracht 'sfc /scannow').

Het wordt er niet beter op als je allerlei tools, en tegelijk, probeert.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”