Plaats reactie
1
Goedendag, tijdens het verplaatsen van bestanden tussen usb stick (Transcend 64 GB) en extern hd kreeg ik de melding dat usb stick beveiligd was tegen schrijven (melding nooit eerder gehad); kan niet verder met verplaatsen van bestanden. Als ik de usb stick wil verwijderen kan ik niet middels 'hardware veilig verwijderen' dus trek zo uit usb poort. Daarna usb stick weer insteken, is gewoon benaderbaar en kan maar 2 bestanden verplaatsen..krijg ik weer de melding dat stick beveiligd is tegen schrijven en kan niet verder met verplaatsen.
Wat me wel opviel is dat het bestandssysteem gewijzigd is naar 'exFAT' , voorheen altijd NTFS geweest.
Na paar keer toch beetje voor beetje bestanden verplaatsen tussen stick en extern hd middels deze omslachtige manier kan ik de usb stick helemaal niet meer benaderen.In schijfbeheer en verkenner niet zichtbaar. Ledje van usb stick brandt wel continue maar knippert niet.
Al verschillende progs geprobeerd om stick toch te benaderen/herstellen maar gefaald omdat stick ook niet in deze progs zichtbaar is. In andere Windows 7 laptop wordt stick ook niet gezien.
Hoe kan ik stick met bestanden weer benaderen / herstellen ? :unsure: :read: Ben van mening dat de verbinding in de stick niet kapot is, alleen niet te benaderen omdat bv.bestandssysteem verminkt is.:pray:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”