Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb sinds enkelen weken een hoog procesor verbruik vaak 100%, ik heb al gekeken wat er allemaal mee draaid vaak dubbelen namen.
Ik gebruik kaspersky free en firefox daarbij staat bij taakbald achter processor verbruik, dat` firefox (5) ` dan heb ik maar een tabblad open staan terwijl de 5 achter firefox toch betekend dat je 5 tabbladen open hebt?

Hoe zal dit kunnen hoog processor verbruik?
3
Jordan1980 schreef:Hallo,

Ik heb sinds enkelen weken een hoog procesor verbruik vaak 100%, ik heb al gekeken wat er allemaal mee draaid vaak dubbelen namen.
Ik gebruik kaspersky free en firefox daarbij staat bij taakbald achter processor verbruik, dat` firefox (5) ` dan heb ik maar een tabblad open staan terwijl de 5 achter firefox toch betekend dat je 5 tabbladen open hebt?
Nee dat beteken niet dat er 5 pagina's open staan, Firefox heeft multi-proces-functies waardoor Firefox meerdere processen tegelijk heeft ingeschakeld.
Alle,maal moeilijke taal er staan meerdere dingen van Firefox open waardoor hij sneller kan werken.
Dan de vraag over microsoft software protecion.
Hier enig uitleg: https://win10.support/nl/sppsvc-exe-mic ... service-3/
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Ik zie net dat microsoft software protection vaak een hoog proseccor gehalte heeft, wat is microsoft software protecion?
Deze service zorgt voor het downloaden, installeren en beheren van digitale licenties voor Windows en Windows applicaties.
dat` firefox (5) ` dan heb ik maar een tabblad open staan terwijl de 5 achter firefox toch betekend dat je 5 tabbladen open hebt?
Nee. Als Firefox actief is zijn er direct 5 Firefox processen te zien. Dit is normaal. Als je nogmaals Firefox start of een nieuw tabblad opent kunnen er meer dan 5 Firefox processen te zien zijn.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”