Plaats reactie
1
Hoi Roos,


Ik las net de link van Maxstar en zag via die link jouw eerdere bericht over de Pinnacle software cd
Als software door iemand anders geregistreerd geworden is, dan kan in het algemeen iemand anders die, die software wilt installeren, het niet meer gebruiken, bij een nieuwe registratie krijg je dan dergelijke foutmeldingen, zoals in jouw uitleg.
In die software zit namelijk een copieëer beveiliging ingebouwd, sommige fabrikanten doen het zo, dat je het ook niet op een andere Computer kan installeren.
Zoals je wel zult weten willen de Muziek en film alsmede Software Industrie voorkomen dat mensen dergelijke dingen van elkaar overnemen, dit om het illegale Muziek\Film en Software cirquit tegen te gaan.

Uiteraard is er wel een manier om toch de software te installeren waardoor je het kan gebruiken, maar ik twijfel of ik dit i.v.m. Copyright het mag zeggen.
Ik zal dus als ik dit wil zeggen eerst moeten uitzoeken of dit legaal is, ik wil namelijk geen rottigheid, zolang ik geen bevestiging heb, onthoud ik je mijn antwoord.
Wat kun je doen om toch de software te installeren? Dit doe je door de gegevens Censuur ........................

Bewerkt wegens vermoedelijke Censuur
Laatst gewijzigd door Robot_Pedro op 17 aug 2011 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
2
Een kopieerbeveiliging heeft niets te maken met die foutmelding die Roos krijgt dus dat is onzin.
Robot_Pedro schreef:Als software door iemand anders geregistreerd geworden is, dan kan in het algemeen iemand anders die, die software wilt installeren, het niet meer gebruiken, bij een nieuwe registratie krijg je dan dergelijke foutmeldingen, zoals in jouw uitleg.
En installeren is ook iets anders dan registreren en die CD weet echt niet op welke PC het geïnstalleerd wordt hoor. :conf:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
3
Installeren opzicht zou geen punt moeten zijn, maar bij het installeren moet je jezelf ook registreren.
Tijdens het registreren stuit je dan op problemen.
Waarom kan zij het dan niet installeren, dit kan met het bovenstaande te maken hebben.
Op dit moment weet ik het niet goed te formuleren, maar ik weet wel dat ik dit zelf weleens meegemaakt heb.
Tijdens het installeren werd mooi mijn gegevens opgehaald en gecontroleerd of ik wel een en dezelfde persoon was.
Op het moment dat jij de software installeerd moet je o.a. akkoord gaan met de gebruiksvoorwaarden en vervolgens klik je op volgende of next en zodra een gebruiker dat doet word eral het een en ander gecontroleerd.
Dit had ik bij Symantec.
Dus ook al weet ik het op dit moment het niet echt lekker weer te geven, maar het installeren heeft wel degelijk te maken met registreren en dat is geen onzin.
4
We gaan wel heel erg off-topic maar het installeren van de Pinnacle software kan gewoon op elke PC, registreren staat geheel los van software installeren.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
5
Het gaat inderdaad erg off-topic en niets met het probleem van Roos te doen, dus deze berichten zal ik even splitsen naar een nieuw onderwerp.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
6
Dit gaat niet off topic Maaike.
Roos stelde een vraag en op die vraag gaf ik antwoord.
Het feit dat de software niet geïnstalleerd kan worden heeft wel degelijk met registratie te maken.
Op het moment dat jij of wie dan ook software installeerd dan moet je akkoord verklaren dat je de algemene voorwaarden gelezen hebt en ermee akkoord gaat.
Op het moment dat jij dat vinkje gezet hebt en op de knop volgende en\of next geklikt hebt dan word eral het een en ander gecontroleerd door de uitgever.
Zodra ze zien dat de gegevens die op de Computer achtergelaten word en welke in hun database staan niet overeen komt, dan krijgt men gegarandeerd installatie problemen.
Waarom denk jij dat er tijdelijke bestandjes op de Computer achtergelaten word, voor de show?
Zoals je ziet gaat dit niet off topic.
Uiteraard zijn jullie Moderators en niet te vergeten Max de dienstuitvoerenden, jullie bepalen uiteraard wat wel en niet mag, maar hetgeen ik zei is dus geen onzin en het gaat ook niet off topic. Althans niet door mij.
7
Robot_Pedro schreef:Het feit dat de software niet geïnstalleerd kan worden heeft wel degelijk met registratie te maken.
Nou dat zie je toch echt verkeerd in dit geval want registratie staat wel degelijk los van de installatie zelf, maar software dat geïnstalleerd is maar niet werkt doordat er nog geen licentiecode of product code is opgegeven is een heel ander verhaal.
Software installaties ook wel de setup van een programma kan je gewoon installeren en als het programma al is geregistreerd kan je het gewoon nogmaals installeren met de bijgevoegde licentie code het programma en als het programma al is geregistreerd is dit vaak helemaal geen probleem maar een kwestie van het invoeren van de product sleutel en klaar is kees.
Robot_Pedro schreef:Op het moment dat jij of wie dan ook software installeerd dan moet je akkoord verklaren dat je de algemene voorwaarden gelezen hebt en ermee akkoord gaat.
Dit heeft niets met registratie te maken maar met de EULA en dus de algemene voorwaarden van het programma zoals je al aangeeft, twee verschillende dingen dus.
Robot_Pedro schreef:Op het moment dat jij dat vinkje gezet hebt en op de knop volgende en\of next geklikt hebt dan word eral het een en ander gecontroleerd door de uitgever
Nou dit is voor mij geheel nieuw en ik heb toch heel wat jaren in de ICT branche gewerkt maar hier nog nooit van gehoord en vraag mij dan terecht af wat dat programma controleert, en daarbij zou het dus mogelijk zijn dat ik het programma niet kan installeren zonder actieve LAN verbinding te hebben op mijn pctje. ::)
Robot_Pedro schreef:Zodra ze zien dat de gegevens die op de Computer achtergelaten word en welke in hun database staan niet overeen komt, dan krijgt men gegarandeerd installatie problemen.
Bij OEM Windows versies kan dit kloppen omdat die gekoppeld zijn aan de hardware maar gewone software dus niet.
Robot_Pedro schreef:Uiteraard zijn jullie Moderators en niet te vergeten Max de dienstuitvoerenden, jullie bepalen uiteraard wat wel en niet mag, maar hetgeen ik zei is dus geen onzin en het gaat ook niet off topic. Althans niet door mij.
Dit staat er geheel los van want het gaat niet om wat wel en niet mag maar of het wel of niet offtopic is en dat is ja, want die is niet het probleem.
Het probleem van Roos is dat zij geen machtigingen en admin rechten heeft dus een beperkt account waar de installatie op stuk loopt en dat is het hele eieren eten in dit geval.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”