Gesloten
1
Geachte probleemoplossers.
Ik zou graag dat jullie bijgaande logjes voor me bekijken en uiteraard indien nodig andere acties. Ik zag vanochtend via de mail een verdacht mailtje voorbij komen. Even iets uitleg vooraf. Ik heb naast Kaspersky altijd Mbam pro gehad maar die een week 0f 3 geleden eraf gehaald doordat mijn computer continu vastsloeg. Na verwijdering van Mbam was dat opgelost. Afgelopen vrijdag heb ik gescand met de gratis proefversie. Dat ging goed en die staat er nu nog op, om hem evt over een paar weken weer in te ruilen voor de pro-versie. Maar vanochtend dus dat mailtje met in de titel. 72 uur om te betalen. Graag uw inzicht.

Rudi
FRST.txt
Addition.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Het is een rage met dit soort mails de laatste tijd dus niet op ingaan het beste is om eens in de zoveel tijd je ww te ver anderen.

Download de Afbeelding Zemana AntiMalware.Portable naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op "Zemana.AntiMalware.Portable.exe” om het programma te starten.(er opent een download bestand)
  • Wanneer er een melding van het gebruikersaccountbeheer verschijnt klik je op Uitvoeren of Ja.
  • Beschikbare updates zullen nu automatisch gedownload worden.
  • Klik nu rechtsboven op het tandwiel en zet "Nederlands" als taal.
  • Klik linksboven op het "Huisje", klikt nu op de knop Scannen.
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer er schadelijke software is gevonden zal je hiervan een overzicht krijgen, standaard zal de optie om deze in quarantaine te plaatsen geselecteerd zijn.
  • Klik op de knop "Volgende" om de gedetecteerde items te verwijderen.
    Opmerking: Als opnieuw opstarten vereist is voor het voltooien van het reinigingsproces, klik op opnieuw opstarten.
  • Open opnieuw "Zemana.AntiMalware.Portable.exe”, klik rechtsboven op de rechtstaande balkjes.
  • Voeg het logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Meer omtrent Zemana AntimMalware.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Bedankt voor je hulp Ben 
2018.10.02-11.54.08-i0-t92-d2.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo Rudi,
Afbeelding Reset Internet Explorer.


Afbeelding  

Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  Afbeelding
Fixlist.txt
 
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Ik geloof dat dit gelukt is. :unsure:
Fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”